Danda Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Hei. Jeg vurderer å kjøpe alarm uten tilknyttning til alarm selskap, er det noen her som har noen anbefalinger, ser at det ligger ørten forskjellige ute på ebay Endret 18. september 2015 av Hårek Redigert emnetittel, ref Retningslinjene Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg kan hjelpe deg å sortere litt, men da må du fortelle litt mer om hva du leter etter. Er det en bolig som skal sikres? Leilighet på ett plan eller et hus med flere plan? Varsling med innendørs/utendørs sirene, til nabo eller mobil? Med eller uten bilde/video. Er du kompetent til å spikre opp kabler? Skal alarmen også fungere med strømbrudd? Lenke til kommentar
Danda Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg kan hjelpe deg å sortere litt, men da må du fortelle litt mer om hva du leter etter. Er det en bolig som skal sikres? Leilighet på ett plan eller et hus med flere plan? Varsling med innendørs/utendørs sirene, til nabo eller mobil? Med eller uten bilde/video. Er du kompetent til å spikre opp kabler? Skal alarmen også fungere med strømbrudd? Beklager sent svar, Det er en bolig på ca 140kvm sirene hadde vært bra, trenger ikke video/bilde, ja helst fungere under strømbrudd. helt i orden å henge opp klaber men vil helst ha trådløst. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Nå leste jeg posten din på nytt. Ser du skal knytte deg opp mot et alarmselskap. Dem tar typisk 3-400,- per måned og er så hoppende glad for å få tak i disse pengene (over 10 år så blir det jo over 40.000,- / (120.000,- over 30 år)), så dem installerer gladelig alt du måtte ønske av alarmsystem helt gratis eller for kr. 1,-. Sjekk med Securitas Direct, G4S, Sector Alarm eller lignende selskap. En sentral fra eBay må du installere selv, dessuten vil du uansett måtte ha en alarmsender/alarmsentral med sender som snakker samme språk som det dem har på alarmsentralen. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Nå leste jeg posten din på nytt. Ser du skal knytte deg opp mot et alarmselskap. Dem tar typisk 3-400,- per måned og er så hoppende glad for å få tak i disse pengene (over 10 år så blir det jo over 40.000,- / (120.000,- over 30 år)), så dem installerer gladelig alt du måtte ønske av alarmsystem helt gratis eller for kr. 1,-. Sjekk med Securitas Direct, G4S, Sector Alarm eller lignende selskap. En sentral fra eBay må du installere selv, dessuten vil du uansett måtte ha en alarmsender/alarmsentral med sender som snakker samme språk som det dem har på alarmsentralen. Nei, det er feil, jeg har alarmsentral i dag, denne har jeg avbestilt da det nettopp er dette jeg ikke ønsker, men ett anlegg privat med høytaler el. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Fant ikke noe overbevisende på ebay.com, men flere av settene på ebay.co.uk ser overbevisende ut. Husk at det kommer et tillegg på 25% Norsk moms + ca. 150,- i innførselsavgift. F.eks. dette: http://www.ebay.co.uk/itm/LCD-Wireless-Wired-GSM-SMS-Home-Security-Alarm-System-4Pet-Friendly-PIR-Sensors-/141775359604?hash=item2102784e74 Endret 2. oktober 2015 av Professor Balthazar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå