Gå til innhold

23. september - kva trur du kjem til å skje?

Anbefalte innlegg

Er de imot den barbariske holdningen som regjeringen i disse landene utfører så blir de demonistert, torturert og eller drept. 

Ønsker de å flytte fra barbarene så står det nordmenn med høygaffler på grensen som skriker at de ikke vil slippe inn barbarer fra midtøsten. 

Jeg er så utrolig glad at jeg ikke er født i en av disse lendene, og samtidig stolt over og ikke være en av de som går rundt med høygaffel og er redd verden. psst. Brenntgeitamedcaffeee, ta imot 8k Syr flyktninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytex vel saken ble lagt ut 23 september så litt har det da med topic i tråden å gjøre. Nå 23 september snart over uten at noe som helst spesielt har skjedd. Kanskje dommedagsprofetene her burde forstå at religiøse og deres egne profetier bare er tull? Og dersom du ike liker innleggene her kan du selv gå tilbake til kommentarfeltet i vg eller andre aviser.

Lenke til kommentar

Vi hadde en annen dommedagsidiot her på forumet som var fast bestemt på at det skulle komme en flodbølge over Norge fordi vi ikke hyllet guden hans.

En svak stusselig gud altså. Den falske profetien skulle først gjelde august 2010. Da det slo feil ble det utsatt til august 2011. Og så august 2012. Og hva kom etter? August 2013.

Så det er forventet klovnen som dummet seg ut september 2015 ønsker å komme tilbake for å dumme seg ut september 2016 eller senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke bøye meg for den ynkelige guden din.

Når vredens dag kommer, står himmelen for fall. Da skal gud få sin dom for sine groteske gjerninger. Og dommen blir ikke nådig.

Er du så naiv at du trur at du kan overvinne den allmektige Gud, skaparen av himmelen og jorda?

Dersom du vil sigre, kan du ikkje ha Gud som fiende. Vend om og opplev Guds kjærleik idag!

Sal 34:9 - "Smak og sjå at Herren er god! Sæl er den som flyg til han."

Sprøyt, man har skiftet ut guder gjennom hele menneskets historie, din gud er ikke mer allmektig enn en fis. De blir fablet opp etter hva som passer prestene i forhold til det å undertrykke/ utnytte massene. Dra lenger ut på landet hvis du ikke har skikkelige bevis. Jeg velger å tro på løfter som er oppfyllt!

7d65e31313c9ec7209756852ad39c34468e9ed55

Vel, nå kommer vel talen om at man må tro og greier, smøre seg med tålmodighet. Det er en grunn til at det kalles "tro", man vet ikke. Hvis jeg sier til deg, med akkurat samme argumenter som du bruker Caravel, at min gud er den rette og det er "bevist" siden jeg da også refererer til saker og ting uten hold slik du gjør, hvem har rett?

Hvis vi har akkurat like bra argumenter med akkurat like mye hold i historien og virkeligheten, hva da :hmm:

Endret av Belphegor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Peters andre brev, kapittel 3:

8 Men én ting, mine kjære, må dere ikke glemme: For Herren er én dag som tusen år og tusen år som én dag.

Så, tusen års slingringsmonn må man vel kunne gi når det er snakk om at det skal skje på 1 dag. Om 1000 år er det fortsatt for enkeltes herre 23.september 2015 :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dommedagsidiotene spår verdens undergang hver eneste dag. Det har de gjort i tusenvis av år. Om verden skulle slumpe til å gå under en dag, så vil det garantert være en dommedagsidiot som har sagt nettopp den dagen.

Det er litt som å spille lotto med alle tallkombinasjonene.

Lenke til kommentar

Dommedagsidiotene spår verdens undergang hver eneste dag. Det har de gjort i tusenvis av år. Om verden skulle slumpe til å gå under en dag, så vil det garantert være en dommedagsidiot som har sagt nettopp den dagen.

Blir nesten som med hypokonderen, som hadde denne inskripsjonen på gravstein:

"Tror dere meg nå?"

:grin2:

Lenke til kommentar

Blir nesten som med hypokonderen, som hadde denne inskripsjonen på gravstein:

"Tror dere meg nå?"

:grin2:

Vel han døde faktisk av en ekstrem sjelden parasitt fra andes fjellene. Desverre hadde House gått av skjermen og han fikk ingen hjelp og døde.

Lenke til kommentar

Hva skjedde I dag? Regnet litt her i bergen men har ellers hatt en grei dag

Er her fortsatt så jeg vil gjerne benytte andledningen til å si

im-not-saying-i-told-you-so-but-i-told-y

Business as usual akkurat som jeg forutsa ingenting utenom det vanlige.

Your bible based doomsday predictions has failed yet again

Endret av crii
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det later til at denne Cair er en "falsk profet", som til tross for sine bibelrobotiske oppgulp er nettopp hva hans egen bibel advarer mot.
Vokt dere for de falske profeter! De kommer til dere i saueham, men innvendig er de glupske ulver. På fruktene skal dere kjenne dem. Matteus 7:15-16

Denne dommedagsspådommen var ikke spesielt fruktbar. Skremselspropagandaen han forsøkte å denge inn i hodene til folk her er helt klart sludder og vås. Kanskje han burde gå litt i seg selv og vende bort fra falske profetier, sånn at han ikke selv brenner til evig tid.

Boken har diverse beskrivelser av falske profeter som Cair:
Mange falske profeter skal stå fram og føre mange vill. Matteus 24:11
Mine kjære, tro ikke enhver ånd! Prøv åndene om de er av Gud! For det er gått mange falske profeter ut i verden. 1 johannes 4:1
Ånden sier med klare ord at i de siste tider skal noen falle fra troen. De skal holde seg til ånder som fører vill, og til demoners lære fra løgnaktige hyklere med avsvidd samvittighet. 1 Tim 4:1-2

Cair... ta en titt i speilet.  :whistle:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Your bible based doomsday predictions has failed yet again

Lat meg presisere eit par ting, som du tydelegvis har misforstått.

1. Bibelen predikerer ikkje tidspunkt for dommedag (Herrens dag). Den som trur dette har ikkje lese sin Bibel godt nok, spesielt sidan Jesus seier det stikk motsette. Jfr. bibelsitat i opningsinnlegget mitt.

Matt 24:35f - "Himmel og jord skal forgå, men mine ord skal aldri forgå. Men den dagen og timen kjenner ingen, ikkje englane i himmelen og heller ikkje Sonen, berre Faderen."

Bibelens endetidskaskade vil begynne med opprykkinga av Guds menighet frå jorda. Bibelen gir oss detaljert informasjon om kva som vil skje etter dette, men ikkje tidspunktet for når denne endetidskaskaden tek til å rulle. Jesus seier derimot sjølv at han vil kome som ein tjuv om natta og som lyn frå klar himmel. Matt 24:27 - "For liksom lynet går ut frå aust og lyser radt til vest, slik skal det vera når Menneskesonen kjem." Matt 24:42-44 - "Vak då! For de veit ikkje kva dag Herren dykkar kjem. Men det skal de vita: Dersom husbonden visste kva tid på natta tjuven kom, så vakte han og lét han ikkje bryta seg inn i huset. Ver difor budde, de òg! For Menneskesonen kjem i ein time de ikkje ventar det."

2. Eit anna viktig poeng er at det er stor skilnad på Opprykkinga (Jesu gjenkomst) og dommedag (Herrens dag). Dette er to fullstendig adskilte hendingar i den bibelske eskatologi som vil hende med over tusen års mellomrom. Mange i denne tråden synest å blande saman desse omgrepa, og kome til den konklusjon at Bibelen hevdar at verda sin undergang er nært foreståande. For å gjere dette fullstendig klart, lat meg difor skissere Bibelen si tidslinje for endetida, som vi om kort tid vil gå inn i.

- Opprykkinga. Dette er den neste store hendinga på Guds profetiske kalender. I ein augneblink vil Jesus kome i skyene som brudgom, og hente si blodkjøpte brud. Alle levande kristne vil forsvinne frå jorda og Den Heilage Ande vil ikkje lenger halde Antikrist tilbake.

- Kristi domstol. Den opprykka brudeskaren vil få løn for si teneste.

- Lammets bryllup. Kristus og kyrkja vert gift med kvarandre.

- Den store trengsel (Jakobs trengsel). Medan kyrkja er i himmelen går verda inn i ei trengselstid på 7 år prega av naturkatastrofer, krigar, pest, økonomisk kaos, død. Gud vil i denne tida døme verda fordi dei ikkje ville ta i mot Jesus som sin herre og frelsar. Dette vil skje etter same mønster som syndefloden og Guds dom over Sodoma og Gomorra. Antikrist vil stige fram og inngå ei fredspakt med jødane. Etter 3.5 år vil han bryte denne pakta, og ei stor forfylgjing av jødar og nyomvendte kristne vil starte. Antikrist vil tvinge alle til å ta Dyrets merke på hand og panne. Mange vil måtte lide martyrdøden fordi dei ikkje vil ta dette merket. Trengselstida sine martyrar vil gå til himmelen, men innta ein lågare posisjon enn bruda. Antikrist vil også drive avgudsdyrking i jødane sitt gjenreiste tempel. Etter 7 år vil Antikrist samle alle nasjonar til krig mot Israel på Armageddon-sletta.

- Jesu gjenkomst på Oljeberget. Jesus kjem tilbake til jorda saman med Lammets hustru på kvite hestar. Han vil berge sitt folk jødane, som vil ta han imot som Messias. Antikrist og Den falske profet vert kasta levande i eldsjøen, og Satan vert bunden i 1000 år.

- Domen i Josjafats dal. Jesus vil døme alle folkeslag etter korleis dei har behandla Israel, og avgjere kven som får gå inn til det Messianske fredsriket.

- Tusenårsriket. Ein gullalder av fred og framgang ventar jordkloda med Jesus som verdsherskar. Våpen vil verte smidd om til jordbruksredskap, løve og lam vil beite saman. Det vil vere uvanleg at folk døyr før dei er 100 år. Lammets hustru vil regjere saman med Kristus.

- Den siste striden. Etter 1000 år vert Satan løyst frå sine lekkjer, og får ein siste sjanse til å forføre menneska. Han samlar folk til strid om Jerusalem, men eld går ned frå himmelen og gjer ende på dei. Djevelen vert kasta i eldsjøen.

- Herrens dag og domen for den kvite trune. Verda går under. Alle ufrelste må stå for Guds domstol og verte individuelt dømde etter sine gjerningar. Døden og dødsriket vert kasta i eldsjøen.

- Ein ny himmel og ei ny jord. Vi får bu i Det nye Jerusalem saman med Gud i all æve.

3. Personleg har eg aldri vore bastant om kva som eventuelt skulle skje 23. september. Eg sa at mange teikn peika fram mot denne dagen, men også at eg framsette desse teoriane med eit audmjukt sinn og ingen konklusjonar. Mi oppmoding om at folk må søke omvending og frelse er like tidsaktuell og livsviktig uavhengig av kva tid Jesus kjem igjen. Det er heller ingen tvil om at vi i Bibelen finn døme på at Gud gir teikn gjennom sitt skaparverk (sol, måne og stjerner). Vi kan framleis ikkje utelukke at det vil skje noko spesielt for det jødiske folk i tilknytning til den fjerde blodmåne, som først kjem 28. september. Til slutt vil eg igjen understreke at vi lever i dei siste tider. Norges store televangelist Jan Hanvold hadde også dette som tema i kveld, der han spesielt trekte fram to store endetidsteikn vi ser akkurat no. Det første er flyktningebølgja over Europa, som vil føre til islamisering og avkristning. Det andre er det moralske forfall i kyrkja. Dagens resultat av kyrkjevalet, der dei bibelkritiske vann siger over dei bibeltru, varslar at domen over dei gudlause ikkje er langt unna. http://www.dagen.no/Nyheter/nyheter/Flertall-i-Kirkem%C3%B8tet-for-%C3%A5-vie-homofile-249966

Gud vil garantert ikkje tillate denne utviklinga å halde fram i lang tid framover. Vi nærmar oss slutten av Guds nådetid. Heldigvis er det framleis tid for deg som enno ikkje har teke i mot Jesus, som din herre og frelsar. Tida er knapp så la den ikkje gå til spille. Søk Herren idag medan han framleis er å finne!

Klag 3:22-26 - "Herrens nåde er det at det ikkje er ute med oss; for hans miskunn er endå ikkje all.  Ho er ny kvar morgon, din truskap er stor. Herren er min lut, so segjer mi sjel; difor vonar eg på han. Herren er god med dei som ventar på han, med den sjel som søkjer han. Det er godt at ein er still for Herren og biar på frelsa frå han."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...