Gå til innhold

Metoder for FrP å bli store igjen

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FRP er Norges versjon av RINO'er. Stemt FRP hele livet, men nå har jeg fått nok. Stemmer heller på noen tulleparti neste gang, kanskje rødt for the lolz.

hva er problemet ?

FRP er gjennomsyret av broilere som bare er politisk engasjert for egen økonomisk vinning (shocking News I know). Men hvis du intervjuer en FRP'er og AP'er uten at de får lov til gjengi parti ordtakene eller parti stikkordene vil du ikke være i stand til å forstå hvem som er hvem. Dette ser vi i dag med politikken Høyre og FRP har ført, fortsatt samme asylpolitikk, samme korrupsjon ifølge riksrevisjonen, ikke noe mindre betydelige reguleringer. Kan trøste meg med 1% mindre inntekt skatt huehueehue. Ikke akkurat Totally Radical i forhold til de forrige 8 årene med rød-grønnt ledelse. :hm:

Lenke til kommentar

FRP er Norges versjon av RINO'er. Stemt FRP hele livet, men nå har jeg fått nok. Stemmer heller på noen tulleparti neste gang, kanskje rødt for the lolz.

hva er problemet ?

FRP er gjennomsyret av broilere som bare er politisk engasjert for egen økonomisk vinning (shocking News I know). Men hvis du intervjuer en FRP'er og AP'er uten at de får lov til gjengi parti ordtakene eller parti stikkordene vil du ikke være i stand til å forstå hvem som er hvem. Dette ser vi i dag med politikken Høyre og FRP har ført, fortsatt samme asylpolitikk, samme korrupsjon ifølge riksrevisjonen, ikke noe mindre betydelige reguleringer. Kan trøste meg med 1% mindre inntekt skatt huehueehue. Ikke akkurat Totally Radical i forhold til de forrige 8 årene med rød-grønnt ledelse. :hm:

Da mener du at FRP ,H og AP i realiteten driver samme politikk ?

Riktignok har jeg hør påstander om at AP og H driver det ganske likt på mange områder

Men jeg er ikke enig i at FRP kopierer H , og i alle tilfeller så er det H som overkjører FRP

Lenke til kommentar

Å byte partileiar ville ha vore det mest effektive tiltaket for dei. Siv Jensen har ei stemme og eit andletsuttrykk som gjer at små barn begynner å gråte. Ho verkar nesten alltid sur. Det skal mykje til for at folk konverterer til FrP når dei oppfattar partileiaren som aggressiv og lite imøtekomande.

Det er utvilsomt litt intressant problemstilling. Jeg syns hun har blitt ganske flink, men forstår at mange ønsker en mer "folkelig" partileder.

Spøsmålet er da da: Hvem

Hvem kvalifiserer til den fryktinngytende jobben(det må være) som partileder for Frp?

Nesvik? Hoksrud? Leirsten ? Åse Michalsen?

Å være leder av et politisk parti er nok noen av de vanskeligste jobbene i Norge. Siv Jensen er flink. Punktum. Men også en dag vil hun gå av. Selv synes jeg Solvik-Olsen er flink og kan være en god kandidat, men tviler litt på om han har lyst.

Lenke til kommentar

Riktignok har jeg hør påstander om at AP og H driver det ganske likt på mange områder

Men jeg er ikke enig i at FRP kopierer H , og i alle tilfeller så er det H som overkjører FRP

Kan bare dømme virkeligheten ut ifra det jeg observerer og erfarer, uansett retorikk så er den politiske situasjonen den samme under blått som den er rødt. Om det er H som overstyrer FRP kan godt være men da burde FRP trekke seg ut av regjeringen asap, hvis ikke betyr det at 16% av befolkningen er uten representasjon.

Lenke til kommentar

Kan bare dømme virkeligheten ut ifra det jeg observerer og erfarer, uansett retorikk så er den politiske situasjonen den samme under blått som den er rødt. Om det er H som overstyrer FRP kan godt være men da burde FRP trekke seg ut av regjeringen asap, hvis ikke betyr det at 16% av befolkningen er uten representasjon.

Nå får de jo en viss innflytelse når de samarbeider ,

hadde de trukket seg så hadde AP antagelig overtatt ( enda mere )  og H sammen med KRF og / eller V vill da ha miste innflytelsen

Da er det bedre at de får lit innflytelse en at de skal miste alt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...