Rune jørs Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hei jeg kjører W7 og har et problem med enkelte programmer. får følgende feilmelding api-ms-win-downlevel-user32-l1-1-0.dll missing hva betyr dette?? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Dette er en feil Windows Update skaper, du finner me om det og hvordan det løses på google. Lenke til kommentar
Rune jørs Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Dette er en feil Windows Update skaper, du finner me om det og hvordan det løses på google. har prøvd uten at det virker Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Prøv å kjøre system restore og tilbakestill pc'en. Lenke til kommentar
Rune jørs Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Hei har gjenopprettet et par ganger, mener dette kommer fra windows update. jeg gjenopprettet i går, kjørte da windows update. ca 130 oppdateringer. Når jeg da starter maskinen i dag, får jeg samme feilmelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå