Gå til innhold

Post din AMD-OC her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg var inni windows på 2.8ghz, men så sa det pang(mistet 1xHD, 1xHK, 1xRAM, 1xPSU)... Volten var oppe på ca 2.0... så 2.7 var vel egentlig maksen...

5618134[/snapback]

 

okey,2.0 volt.. kan bli mye det med luftkjøling. min erfaring er at har du god luftkjøling kan du skru opp XP-M'n til 1.85 kansje 1.9volt. skal du oppi 2.0 eller over 2volt burde du nok ha vannkjøling..en ganske bra en også,

 

da ser det ut til at den "nye" XP-M'n har nådd sin grense på 2.7Ghz

under "normale forhold", måtte sette inn 2stk kab.vifter for å klare det men.

 

skal klare mer, når jeg har fått eksprimentert litt. :thumbup:

post-34086-1140188895_thumb.jpg

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar

kan vel kjøre klokk 1 til daglig kanskje? da stresser du ikke cpu så mye.

 

men kan du ikke kjøre 183 divider på rammen? da burde du vel få ca 275mhz på rammen og 2,7ghz på cpu?

 

for du har 166 divider på klokk 2 ikke sant?

 

eller regner jeg feil nå?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Ser veldig bra ut. Min ville ikke klare 2.8 før ved 2.0V, men kan ikke huske at den var varmere enn ca 50grader ved load.. Tt Vulcano 12 var digg :p

5625411[/snapback]

 

ja, det kan se ut som den er god for langt mer, men den vil rett å slett ikke kjøre noe mer enn 1.95volt, uansett om jeg prøver 2, 2.06, eller 2.1 så får jeg heller dårligere resultat enn ved 1.95volt.

Lenke til kommentar
Det er bra, min var ikke stabil på 2800Mhz, fikk kun bootet etter noen tweaks og kjørt cpuz. 2774Mhz var min stabile toppklokk.

5628871[/snapback]

 

ja, har nå kommet ennda litt høyere,men der tror jeg at den har nådd maks også. min er heller ikke stabil ved 2.8Ghz, men får kjørt noen testprogrammer som super pi og Cpu mark99+ 5min spilling.

 

[email protected]

post-34086-1140472935_thumb.jpg

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...