Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post din AMD-OC her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har herved mista all respekt.

* Du er FJORTIS, fordi du skriver mEd sToRe oG sMå boKStAver

* Du er LAME, fordi du CHEATER i cs.

sry meg, men det måtte ut.

Gøy, er det ikke? :yes:

Nei, langt ifra! Har du behov for å cheate i et spill er du loser..

Dessuten, kan du vise oss noen bilder av hele oppsettet ditt? Maskina, vannkjøling osv osv..

Lenke til kommentar
Du har herved mista all respekt.

* Du er FJORTIS, fordi du skriver mEd sToRe oG sMå boKStAver

* Du er LAME, fordi du CHEATER i cs.

sry meg, men det måtte ut.

Gøy, er det ikke? :yes:

Nei, langt ifra! Har du behov for å cheate i et spill er du loser..

Dessuten, kan du vise oss noen bilder av hele oppsettet ditt? Maskina, vannkjøling osv osv..

Venter på skyss, så jeg kan vel poste litt til :)

Tilgangen på digitalkamera er dessverre knapp, så det må nok la seg vente på.

Lenke til kommentar
Det bilde beviser jo ingeting..Det er jo akkuratt de samme verdiene som du har brukt på de andre bildene av CPUID.

Har jo stilt klokken, mann.

:thumbup:

Meget pent Jarbra, men HVA FAEN GJØR JOKER GL PÅ DESKTOPPEN!? det er bare LAME...

Hehe! Joda, den enkle grunn til dette, er at jeg - som alle andre - har gått dritt lei av CS: CZ. Grunnet mangel på CD-KEY tenkte jeg at det skulle vært morro å teste "cheats" i singelplayer-mode. "Skyte alle i hodet igjennom veggen, sant ;)". Steam bruker jeg til å kjøre "dedicated" for noen kamerater når dette er ønskelig fra deres side.

P.S: Bare si ifra om du trenger CS-server. :thumbup:

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Bullshit alt sammen, tok en cpumark med XP2500+ klokka til 2,65Ghz og fikk ca 320 poenng, om ikke mer.. Beviser jo bare at han aldri har bencha sånne resultater... Men for all del, graturlerer Jarbra, du har klart det du ønsket; å skape en diskusjon. Grattis..

Lenke til kommentar
Bullshit alt sammen, tok en cpumark med XP2500+ klokka til 2,65Ghz og fikk ca 320 poenng, om ikke mer.. Beviser jo bare at han aldri har bencha sånne resultater... Men for all del, graturlerer Jarbra, du har klart det du ønsket; å skape en diskusjon. Grattis..

så du mener at du får 320 poeng med en xp 2500+ klokket til 2.65? :laugh:

Lenke til kommentar
Bullshit alt sammen, tok en cpumark med XP2500+ klokka til 2,65Ghz og fikk ca 320 poenng, om ikke mer..

Jasså... det tviler jeg på. Jeg fikk 274 på 228x12,5=2850 MHz.

Jarbra: Du kan spare deg for flere "beviser". Innrøm at du har faket før du mister absolutt all verdighet.

Og det er visstnok ganske lett å jukse med slikt. Her beviser NilsG@OcShoot dette (bildet er ikke photoshoppet):

cheat.png

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

så du mener at du får 320 poeng med en xp 2500+ klokket til 2.65? :laugh:

hehe, mulig at jeg husker fullstendig feil, tester en gang til :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...