Jarbra Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Du har herved mista all respekt. * Du er FJORTIS, fordi du skriver mEd sToRe oG sMå boKStAver * Du er LAME, fordi du CHEATER i cs. sry meg, men det måtte ut. Gøy, er det ikke? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Det bilde beviser jo ingeting..Det er jo akkuratt de samme verdiene som du har brukt på de andre bildene av CPUID. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Du har herved mista all respekt. * Du er FJORTIS, fordi du skriver mEd sToRe oG sMå boKStAver * Du er LAME, fordi du CHEATER i cs. sry meg, men det måtte ut. Gøy, er det ikke? Nei, langt ifra! Har du behov for å cheate i et spill er du loser.. Dessuten, kan du vise oss noen bilder av hele oppsettet ditt? Maskina, vannkjøling osv osv.. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Du har herved mista all respekt. * Du er FJORTIS, fordi du skriver mEd sToRe oG sMå boKStAver * Du er LAME, fordi du CHEATER i cs. sry meg, men det måtte ut. Gøy, er det ikke? Nei, langt ifra! Har du behov for å cheate i et spill er du loser.. Dessuten, kan du vise oss noen bilder av hele oppsettet ditt? Maskina, vannkjøling osv osv.. Venter på skyss, så jeg kan vel poste litt til Tilgangen på digitalkamera er dessverre knapp, så det må nok la seg vente på. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Det bilde beviser jo ingeting..Det er jo akkuratt de samme verdiene som du har brukt på de andre bildene av CPUID. Har jo stilt klokken, mann. Meget pent Jarbra, men HVA FAEN GJØR JOKER GL PÅ DESKTOPPEN!? det er bare LAME... Hehe! Joda, den enkle grunn til dette, er at jeg - som alle andre - har gått dritt lei av CS: CZ. Grunnet mangel på CD-KEY tenkte jeg at det skulle vært morro å teste "cheats" i singelplayer-mode. "Skyte alle i hodet igjennom veggen, sant ". Steam bruker jeg til å kjøre "dedicated" for noen kamerater når dette er ønskelig fra deres side. P.S: Bare si ifra om du trenger CS-server. Endret 5. april 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Det bilde beviser jo ingeting..Det er jo akkuratt de samme verdiene som du har brukt på de andre bildene av CPUID. Har jo stilt klokken, mann. ehh.Hjelper jo lite når alle bildene du har vist oss av CPUID er helt like. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Ja? Har du fått mekka hull i bua til radiatoren eller er det bare noe du sier ? Hva med viftene til radiatoren da ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Tilgangen på digitalkamera er dessverre knapp, så det må nok la seg vente på. Jeg har fri i hele påsken, så jeg kan jo stikke ned til deg for å ta noen bilder. Kan være der på ca 1,5time.... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Ja? Har du fått mekka hull i bua til radiatoren eller er det bare noe du sier ? Hva med viftene til radiatoren da ? Viftene på radiatoren står på - alle tre - og den er festet oppunder taket utenfor veggen. En 300W InWIn-strømforsyning driver viftene og pumpen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Kan du ikke bare ta et Desktop bilde til, der du viser Aida32 elns. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Observante sjeler vil se at jeg har ryddet desktopet. 56k warning! Endret 5. april 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Bah! Det er jo latterlig lett å forfalske! Prøvde på bildet å fake, det tok meg 2 min så , så det helt ekte ut.... Kjør en 3dmark03 test og legg den ut på future mark, så har du min tro Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 , det tok meg 2 min Gratulerer Kjør en 3dmark03 test og legg den ut på future mark Flere benchmarks kommer utover dagen. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Bullshit alt sammen, tok en cpumark med XP2500+ klokka til 2,65Ghz og fikk ca 320 poenng, om ikke mer.. Beviser jo bare at han aldri har bencha sånne resultater... Men for all del, graturlerer Jarbra, du har klart det du ønsket; å skape en diskusjon. Grattis.. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Bullshit alt sammen, tok en cpumark med XP2500+ klokka til 2,65Ghz og fikk ca 320 poenng, om ikke mer.. Beviser jo bare at han aldri har bencha sånne resultater... Men for all del, graturlerer Jarbra, du har klart det du ønsket; å skape en diskusjon. Grattis.. så du mener at du får 320 poeng med en xp 2500+ klokket til 2.65? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Bullshit alt sammen, tok en cpumark med XP2500+ klokka til 2,65Ghz og fikk ca 320 poenng, om ikke mer.. Jasså... det tviler jeg på. Jeg fikk 274 på 228x12,5=2850 MHz. Jarbra: Du kan spare deg for flere "beviser". Innrøm at du har faket før du mister absolutt all verdighet. Og det er visstnok ganske lett å jukse med slikt. Her beviser NilsG@OcShoot dette (bildet er ikke photoshoppet): Endret 5. april 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Det ligger flere bilder av kjølingen hans her : http://www.home.no/jarbra/ Visst dere ikke har sett der alt. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Bullshit alt sammen, tok en cpumark med XP2500+ klokka til 2,65Ghz og fikk ca 320 poenng, om ikke mer.. Beviser jo bare at han aldri har bencha sånne resultater... Men for all del, graturlerer Jarbra, du har klart det du ønsket; å skape en diskusjon. Grattis.. så du mener at du får 320 poeng med en xp 2500+ klokket til 2.65? hehe, mulig at jeg husker fullstendig feil, tester en gang til Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 testa nå på 2,2Ghz og kan bare legge halen mellom beina og innrømme at jeg huska 100p feil var ikke i nærheten av 320p, ikke 240 engang Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Det ligger flere bilder av kjølingen hans her : http://www.home.no/jarbra/Visst dere ikke har sett der alt. yes..har lest den..Leste foreste i en annen post no nettopp at han lurer på hvordan han skal montere en vannblokk til CPUen på HKet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå