Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post din AMD-OC her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og da hadde det plutselig gått 1t 30min siden du tok det første bildet??

Sorry for at jeg spørr,men har virkelig vanskelig for og tro på dette.

Nå har det seg sånn at noen har andre ting å sysle med enn å sitte her og vente på poster.

Ok, da så. Men du er vel klar over at det er et vanvittig godt resultat!

Har en økning på 70-80 poeng etter OC. Sier meg godt fornøyd med det :)

EDIT: Da tar nok jeg kvelden. Tar en tur innom etter jobb i morgen.

God natt :)

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Godt fornøyd?

Jeg hadde slått stiften, selv om det kanskje hadde resultert i en brukket rygg!

Ser at du har et helt nytt ABIT AN7 også, men hva med resten? Og hvor kjøpte du CPU´n?

Btw; Den klumpen der kan du forlange nær sagt hva du vil for, om du selger det udyret....

Lenke til kommentar
og da hadde det plutselig gått 1t 30min siden du tok det første bildet??

Sorry for at jeg spørr,men har virkelig vanskelig for og tro på dette.

Nå har det seg sånn at noen har andre ting å sysle med enn å sitte her og vente på poster.

Sjønte ikke helt den,men ville bare fram til at i følge klokke på desktoppen din og den som viser når du postet så stemmer jo det helt utrolig dårlig.Jeg spør etter bilde klokken 00:11 og bilde av desktopen din ble tatt 23:05

Lenke til kommentar

Sjønte ikke helt den,men ville bare fram til at i følge klokke på desktoppen din og den som viser når du postet så stemmer jo det helt utrolig dårlig.Jeg spør etter bilde klokken 00:11 og bilde av desktopen din ble tatt 23:05

Det kan jo ha sammenheng med at han har glemt å stille klokka, men jeg kan jo forstå skepsisen.

Det er jo rett og slett fantastisk å klare en så lynendes oc på vanlig vannkjøling.

Men inntil det motsatte er bevist, så må jeg nesten tro på dette.

Lenke til kommentar

joda..klart det..

Men er nok ikke overbevist før jeg får et bilde av desktopen med CPUID der det viser andre verdier..For de forandrer jo seg heletiden når du har det åpent,og da er det jo litt mystiskt at det er akkuratt de samme verdiene på "stand alone" bilde av CPUID som han viste først og det bilde av CPUID og desktopen

Lenke til kommentar
joda..klart det..

Men er nok ikke overbevist før jeg får et bilde av desktopen med CPUID der det viser andre verdier..For de forandrer jo seg heletiden når du har det åpent,og da er det jo litt mystiskt at det er akkuratt de samme verdiene på "stand alone" bilde av CPUID som han viste først og det bilde av CPUID og desktopen

Hm, du har jo et poeng der.

Men jeg klarer nå ikke å se for meg at folk kan bløffe / jukse om slikt. Jeg har tidligere snakket litt med jarbra på msn, og han har i alle fall gitt meg et bra inntrykk. Men bevares, jeg kan jo ta feil.......

Btw; Endre, hva har du å si til dette? Ser du er her...

Lenke til kommentar
joda..klart det..

Hm, du har jo et poeng der.

Men jeg klarer nå ikke å se for meg at folk kan bløffe / jukse om slikt. Jeg har tidligere snakket litt med jarbra på msn, og han har i alle fall gitt meg et bra inntrykk. Men bevares, jeg kan jo ta feil.......

Btw; Endre, hva har du å si til dette? Ser du er her...

Ja..Jeg sier ikke at hen lyger/jukser,men bare at jeg har litt vanskelig og tro på det og at det beviset han har er litt tynt synes jeg.

Lenke til kommentar

XP3000@3400MHz med vannkjøling... den går jeg rett og slett ikke på. Har veldig vanskelig for å tro at "Jarbra" har fått til en OC så mye bedre enn allverdens galninger.

Det er faktisk bare én i verden som jeg vet om som i det hele tatt har fått WCPUID screenshot over 3400 med Barton, nemlig japaneren Memesama, det var med flytende nitrogen.

Om det nå faktisk skulle være sant er det helt utrolig!

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar
XP3000@3400MHz med vannkjøling... den går jeg rett og slett ikke på. Har veldig vanskelig for å tro at "Jarbra" har fått til en OC så mye bedre enn allverdens galninger.

Det er faktisk bare én i verden som jeg vet om som i det hele tatt har fått WCPUID screenshot over 3400 med Barton, nemlig japaneren Memesama, det var med flytende nitrogen.

skulle ikke forundre meg om han japaneren hadde tilfeldigvis akkuratt 3405.5mhz han også.

Lenke til kommentar

skulle ikke forundre meg om han japaneren hadde tilfeldigvis akkuratt 3405.5mhz han også.

Hehe, nei, har nok ikke det.

XP2800: 3464 MHz

http://www.vr-zone.com/guides/AMD/Barton/[email protected]

XP3000: 3614 MHz (verdens klart høyeste Barton-OC)

http://www.vr-zone.com/guides/AMD/Barton/[email protected]

Kan jo nevnes at dette er en av verdens mest kjente og beste overklokkere.

Og dette er bare screenshot, høyeste Super PI 1M er på noe med 3400.

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

Høres en smule vilt ut det med kun vannkjøling. Dersom jeg får sett noen screenshots samt publisert ferdig kjørt 3dmark03 med alle tester skal jeg heller tro på det. Ellers føyer desverre Jarbra seg inn i rekken av mange wannabe ekstrem overklokkere der ute...

Ellers stiller jeg meg "litt" spørrende til hvorfor kun 200FSB....

Lenke til kommentar

Hmmm.... Vet ikke helt om jeg skal tro på dette... Og såvidt jeg vet er ikke engang radiatoren på utsiden av veggen...

Dessuten hadde han bare èn vifte på radiator (siden han ikke hadde fler viftekontakter)... Så sant han ikke har fikset dette over natten da! :roll:

Syns dette virker som enda en bløff fra Jarbra's side. (og det er ikke få av dem)

*dyp* :p

Endret av Jerix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...