MadsES Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hei, skal kjøpe ny bærbar PC og trenger derfor litt hjelp for å få mest valuta for pengene. Mine kriterier: 15.4" eller 17.3" (Spiller ikke så stor rolle, da den for det meste av tiden skal være tilkoblet ekstern skjerm) Minimum GTX 950M (Spiller Dota2 og Heroes of Newerth. Greit om den kan dra noen FPS spill også, som CS:GO) God CPU-kraft (Skal kjøre noen tunge programmer i forbindelse med skolearbeid) Trenger ikke SSD, men kjekt dersom den har plass til 2 HDD (Har 2 stk SSD fra før, men problemet er som regel at jeg går tom for lagringsplass) Trenger ikke Windows Støynivå driter jeg i, er mer opptatt av god kjøling. Må være på lager. Budsjettrammen ligger på maksimum 10k. PC-er jeg har kikket på er Multicom's Kunshan N150, men denne kommer ikke på lager før midten av Oktober. Ellers har jeg sett på Asus X550JX. Lurer på om den kanskje er litt overpriset? Har Asus N55SF for øyeblikket (mistet den i bakken, og skadet hw, derfor trenger jeg ny) og har vært svært fornøyd med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå