Oeystein Radich Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Stuguflåten bru Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Her ville jeg brukt kort lukkertid og vist det levende vanns bevegelse framfor å lage gråsvart kremfløte og bomull. Lange lukkertider på vann gjør seg best der du har stoore havflater og noen litt store fjæresteiner utover. Her ville jeg sett vannets villskap. Men kanskje er jeg med mine 68 år litt for "old fashion"? Ellers er dette et sabla fint utsnitt og komp. i fint lys med ditto dybdeskarphet som henter farger og gode detaljer. Dybdefølelsen skal heller ikke være glemt. Roar 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 I utgangspunktet et flott og velkomponert bilde hvor farger, komp og skarphet er veldig bra. Men, den slørete elven burde vært vist som en rennende elv da hadde bildet løftet seg flere hakk. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Nydelig bru, fint komponert bilde. Er ellers enige med gutta før meg ang. vannet, det ble litt for mye sløret. Her må jeg ta meg sammen og få stoppet en dag når jeg er på tur forbi gitt! 1 Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Her ville jeg brukt kort lukkertid og vist det levende vanns bevegelse framfor å lage gråsvart kremfløte og bomull. Lange lukkertider på vann gjør seg best der du har stoore havflater og noen litt store fjæresteiner utover. Her ville jeg sett vannets villskap. Men kanskje er jeg med mine 68 år litt for "old fashion"? Ellers er dette et sabla fint utsnitt og komp. i fint lys med ditto dybdeskarphet som henter farger og gode detaljer. Dybdefølelsen skal heller ikke være glemt. Roar Takk for hyggelig tilbakemelding og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 I utgangspunktet et flott og velkomponert bilde hvor farger, komp og skarphet er veldig bra. Men, den slørete elven burde vært vist som en rennende elv da hadde bildet løftet seg flere hakk. Mvh Torbjørn Takk for hyggelig tilbakemelding og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Nydelig bru, fint komponert bilde. Er ellers enige med gutta før meg ang. vannet, det ble litt for mye sløret. Her må jeg ta meg sammen og få stoppet en dag når jeg er på tur forbi gitt! Takk for hyggelig tilbakemelding og konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg