Gå til innhold

RYKTE: – Samsung-mobilen som kan «brettes» sammen er på vei til markedet

Anbefalte innlegg

Velkommen etter Samsung!

NEC kom ut med en slik telefon allerede våren 2013.

http://www.kyoex.com/docomo-nec-n-05e-medias-w-dual-screen-smartphone-unlocked/

Forskjellen er selvsagt at skjermen ikke "går i ett" på den, da slik teknologi ikke var tilgjengelig da, men det burde vel kanskje nevnes?

Ja, men dro de som hadde den mobilen damer?? Nei. Ergo dette er bedre!!

Svaret er nok ja, som du ser i denne videoen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og den NEC telefonen var bare helt tragisk , den var treig- det var problemer med programmene når de vistes på skjermen når telefonen var bretta ut. Men hadde NEC gitt den tilsvarende prosessor som andre telefonener da den ble introdusert da hadde jeg beholdt telefonen ,men den ble solgt etter en måned.

Hadde du den? Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar

Og den NEC telefonen var bare helt tragisk , den var treig- det var problemer med programmene når de vistes på skjermen når telefonen var bretta ut. Men hadde NEC gitt den tilsvarende prosessor som andre telefonener da den ble introdusert da hadde jeg beholdt telefonen ,men den ble solgt etter en måned.

Ja jeg hadde den og jeg kjøpte den fra Japan og det var en Docomo nettverkstelefon- de er låst til vanlig men kjøper man dem på riktig sted så får man den låst opp. Kyoex.com er bra og jeg har kjøpt masse telefoner derfra .

Lenke til kommentar

Ja jeg hadde den og jeg kjøpte den fra Japan og det var en Docomo nettverkstelefon- de er låst til vanlig men kjøper man dem på riktig sted så får man den låst opp. Kyoex.com er bra og jeg har kjøpt masse telefoner derfra .

ah okey. Har kjøpt telefoner derfra jeg også, og vurderte faktisk NECen, men fant ut at det var mer praktisk med en "vanlig" telefon.  Specsene var vel ikke helt i toppen heller sammenlignet med toppmodellene fra Toshiba, Fujitsu, Sharp etc på den tiden heller, så da ble valget en annen!

Lenke til kommentar

Driter i alt det der. Jeg vil ha en smarttelefon med batteritid på flere dager med mye bruk uten å bruke strømsparer og deaktivere alt "smart" på tlf.

Men den slags batteriteknologi er ikke tilgjengelig.
Den er, men det er ikke lønnsomt nok å selge det, da etterspørselen er for lav.

Eller: Det er for dyrt å produsere slike batterier, og mindre enn 1% av mobilbrukerene er villige til å betale 3 ganger så mye for en toppmodell for å få et bedre batteri. Med andre ord: Ikke tilgjengelig.

Kan du forresten vise meg hvilken masseproduserbar batteriteknologi som har 3-4 ganger høyere energitetthet enn dagens mobilbatterier har? Regner ikke med at du har lyst på en telefon som er på størrelse med en murstein, eller tar jeg feil? I så fall finnes det tredjepartsbatterier som har fysisk større størrelse til en rekke telefonmodeller allerede.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...