HSP Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Artig sak:-) Får en til og lure på hva som skjer i det skjulte. Her ser der ut til og være en samtale/diskusjon, der personen nærmest skal understreke at noe er helt topp/veldig bra. (prøver å lese fingerspråket....) Delingen på midten fungerer godt her. 50/50 av det du får vite/det du må lure på. Har en del slike bilder selv, så dette faller i smak hos meg. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kanskje sier bildet mer om fotografen enn om Oslo. Ville ikke bli forundret om dette er Pentaxen inspirert. Roar 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Likte ideen her. Kanskje jeg ville vurdert å tatt ned veggen til om lag 1/3 del av bildets totale arealer. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Spennende uttrykk. Kunne ønsket meg mindre vegg og mer av det som er til venstre, avhengig av hva det inneholder. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Artig sak:-) Får en til og lure på hva som skjer i det skjulte. Her ser der ut til og være en samtale/diskusjon, der personen nærmest skal understreke at noe er helt topp/veldig bra. (prøver å lese fingerspråket....) Delingen på midten fungerer godt her. 50/50 av det du får vite/det du må lure på. Har en del slike bilder selv, så dette faller i smak hos meg. Kanskje sier bildet mer om fotografen enn om Oslo. Ville ikke bli forundret om dette er Pentaxen inspirert. Roar Likte ideen her. Kanskje jeg ville vurdert å tatt ned veggen til om lag 1/3 del av bildets totale arealer. mvh Ibn Spennende uttrykk. Kunne ønsket meg mindre vegg og mer av det som er til venstre, avhengig av hva det inneholder. Vennlig hilsen Ragnar Takk for fine kommentarer og ikke minst forbedringsforslag. H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg