Gå til innhold

Norsk fjordlandskap III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var først litt inne på å skjære vekk knausene nede til høyre på V1, men det kutter vannet så det blir ikke aktuelt.

V1 best dybde, men likevel har jeg mer sans for V2.

Grandiosa står jeg over - går heller på Peppes og får et par 6 dl. ved siden av.

Hender nok jeg må ha en 4 dl. til slutt å svælje dem ned med også.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig flott Helene! Mektig natur formidla på ein glimrande måte. PS! synes du har fortjent ein Grandiosa etter denne strabasiøse turen ;)

Tusen takk Magnar! :)

Det kan se ut som en strabasiøs tur, men det var det faktisk ikke.  Grandiosa er det jeg kaller reservemat, men bevares, det aller meste smaker godt på tur! :wee:

Lenke til kommentar

Meget flott formidlet både i tekst og bilder. Det er en mektig natur du opererer i med kamera ditt og resultatene er helt topp med interessante bilder.

Mvh Torbjørn

Tusen takk Torbjørn! :)

I dette vakre landskapet kan man nærmest skyte i blinde fra hofta og få et fint bilde!  Disse siste bildene mine har jeg bare snudd meg rund og knipset fra samme ståsted. ..(nesten)

Lenke til kommentar

Jeg var først litt inne på å skjære vekk knausene nede til høyre på V1, men det kutter vannet så det blir ikke aktuelt.

V1 best dybde, men likevel har jeg mer sans for V2.

Grandiosa står jeg over - går heller på Peppes og får et par 6 dl. ved siden av.

Hender nok jeg må ha en 4 dl. til slutt å svælje dem ned med også.

Roar

Hei Roar! :)

Helt enig med deg, Grandiosa er ikke mat, bare nødrasjon i tilfelle krise. :wee:

Hyggelig at du er innom og kommenterer, synd du ikke fant noe sted å kutte...vi får se i morgen kanskje? ;)

Helene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...