Anterialis Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Har nettopp laget et nytt "design" på min hjemmeside, men er personlig sucky i å lage bannere og alt av grafikk egentlig... Så mitt spørsmål er om noen her kunne ha vært så snill å laget en fet banner til meg?? Bakrunnfargen på siden er #C0C0C0 Teksten skal helst inneholde "nanbjor", ettersom www.nanbjor.tk tross alt er url'en. Husk at den må mache siden ellers da ... Str. skal også være nogenlunde lik som den midlertidige banneren jeg har på siden min nå... BTW: Jeg vet jeg suger i design og lage hjemmeside, men vil bare ha en fet banner På forhånd TAKK!!! Endret 12. november 2003 av w3p Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 lyst på litt kritikk av siden i stetdet? Kan ikke tegne, men vet hva jeg liker/ikke liker på hjemmesider Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Passet vel ikke helt inn på siden, men synes det var fett. Forslår at du bytter design, og da kan du kanskje designe utifra denne logoen: .psd hvis ønskelig ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Litt hardt å mekke feit banner til et ikkje-eksisterande design da Men kan jo selfølgelig gjøre et forsøk... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hmm, er ikke noe særlig på design jeg heller, men vil si du lærer mer av å lage logoen/headeren selv. jeg kan mer enn gjerne gi en del tips til siden hvis du vil ha det og! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Vi har da nok med gfx foreløpig.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Vennligst fjern denne: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Vennligst fjern denne: Og smurfen Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) HA HA Han spurte etter en banner, ikke hva som skal fjernes? hvis dere vil hjelpe ham i det heletatt, lag en banner da vel!! Endret 13. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Men det er lov å komme med konstruktiv kritikk... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Men det er lov å komme med konstruktiv kritikk... Han vil ikke ha konstruktiv kritikk Han vil ha banner Noen som har lagt ut noen bannere? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Uansett, prøver bare å hjelpe! Uansett, banner er ikke lett å lage uten inntrykk av hvordan designet skal være. Og den siden har ikke noe design. Btw: nå tillater jeg meg selv å komme med noen kjappe tips BARE for å irritere tjcombo 1. Fjern nyheter-headeren og bytt ut med en enkel font i mye mindre størrelse. 2. Skyt og begrav smurfen. 3. Plasser menyelementene nærmere hverandre. 4. Dropp frames, DØD OVER FRAMES! 5. Link til google? ALLE vet hvor google er 6. Updated-tingen må dø. 7. Dropp times new roman, den gjør seg BARE i word, og ikke på nettsider. Ellers syntes jeg du har et greit utgangspunkt. Gjennomfør disse pnktene og du har en side det er mulig å fastslå et design på, og også lage banner til Endret 13. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) he he, den var bra *grin* HalTan sier noe der... Endret 13. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Og bare så du vet det, om jeg resizer vinduet litt, kommer det en scrollbar i menyen {ikke pent} og teksten i hovedrammen er helt føkka plasseringsmessig. Har masse annet å si, men det får jeg tydeligvis ikke lov til av tjcombo... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) BTW: Jeg vet jeg suger i design og lage hjemmeside, men vil bare ha en fet banner På forhånd TAKK!!! Er vel norsk? Endret 13. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ojsann... flere punkter: 8. Fjern den spiralen som følger musa! Verste jeg har sett. 9. IKKE ha den stygge effekten når man loader ny side. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 den siden var irriterende.. prøv og lag en som ikke har SYNLIGE frames (samme design) og ikke ha så mye amerika-skrall rundt om på siden.. (ser ut som reklame, de knappene som beveger på seg.. STYGG reklame) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hjelpemidler: MS Paint, under 30 sek, brush, firkanter og Times New Roman - your favourite font! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) http://home.no/wow/untitled.JPG Hjelpemidler: MS Paint, under 30 sek, brush, firkanter og Times New Roman - your favourite font! Står til siden Endret 13. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå