Janzen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Har googlet litt, men finner særdeles lite om en slik kontroller. Har litt lyst på en PS4, men ikke uten en skikkelig kontroller. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ikke snakk nedlatende om Dual Shock 4. En Dual Shock 4 er en skikkelig kontroller. Du burde vende deg til å bruke den og kaste Xbox'en ut av vinduet. Mvh PS-fanboy 1 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Dualshock 4 er en fantastisk kontroller,det kan umulig være komfort du ikke er fornøyd med??men den har sine svakheter,batteriet blir fort tomt så den må lades ofte..Hær forleden dag knakk R2 triggern hos meg,jeg fant da ut at dette er ikke uvanlig svakhet.Har også sett rundtom at folk klager på at gummi på stikker slites ned,dette har jeg ikke opplevd selv. Endret 18. september 2015 av olliver Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg har PS4, og har hatt Xbone. DS4 er mye bedre enn kontrolleren til Xbone. Den er lettere, bedre utformet og rett slett føles naturlig å bruke. Xbonekontrolleren er tung, sært utformet og klumsete å bruke. Når det kommer til gummi og spaker, så skal disse problemene være fikset i nye produksjonsserier. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Har googlet litt, men finner særdeles lite om en slik kontroller. Har litt lyst på en PS4, men ikke uten en skikkelig kontroller. Selv har jeg tenkt å kanskje importere denne http://www.play-asia.com/hori-pad-fps-plus-black/13/708wqv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Er det en..Gud forby..LEDNING jeg ser der ? Endret 18. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hehe, ja...grøss Lenke til kommentar
K2D Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Chronusmax + 360 controller? Ulempen er at du må ha en Ds4 koblet til til en hver tid. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Jeg lyst på en Xbox kontroller pga. den passer hendene mine bedre og jeg liker plaseringen av knappene. Flytte venstre tommel mot høyre føles mer naturlig enn å flytte den til venstre Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) DS4 er en god kontroller når man er vant med den. Kvalitetshoppet opp fra DS3 er enormt. DS3 er et leketøy i forhold. Har brukt en del kontrollere fra the duke til 360 og man venner seg fort til kontrollerene til Sony. D-paden dems synes jeg er bedre enn på Xbox 360. De har heldigvis fikset D-pad og batteriklumpen på One-kontrolleren. Chronusmax med One kontroller blir nok rimelig god knall mot PS4, men hvordan trackpaden blir aner jeg ikke. Den er som regel ikke-essensiell i de fleste spill og kan vel lett programeres i knappemodus. Kunne selv tenkt meg en Chronusmax for å bruke DS4 på PS3 og 360. Støtten til DS4 på PS3 native fra Sony ble snikinnført og virker litt hipp som happ alt etter spill. Endret 25. september 2015 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå