Torbjørn Milje Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Høsttåke ved elven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Flott tåkebilde igjen fra deg! Du er mye ute og rusler i gryotta? Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Nei, jeg er ikke ute i hele tatt for tiden. Jeg er hjemme sykemeldt på grunn av en meget vond isias. Alt jeg legger ut nå av bilder er bare gamle ting. Ellers tusen takk for din fine kommentar av bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Tåke er spennede og utfordrende. Flot høstbilde Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Snart så man må begynne å kalle deg "tåkefotografen". Skikkelig flott høststemning her med både fargene og tåka. Fint utsnitt og komp. Den lyse trekantsteinen nede på ramma trekker lett oppmerksomhet og burde kanskje kuttes eller klones vekk. Da jeg scrollet ned for å dekke til så jeg at du ved beskjæring da også må ta med de andre lyse steinene også for de gir samme virkning på den først nevnte ved bare å kutte over den. Nå har jeg nevnt det så blir det opp til deg om du synes det har noe for seg. Når man har et slikt arkiv som du har så blir det vel bare valgets kval om hva som skal ut den dagen? Jeg veksler jo også mellom mye gammelt og nytt. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Tusen takk Kjell Stian, Roar og Torhild for de fine kommentarene dere har gitt dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Igjen et fint tåkebilde. Så må du snart bli kvitt isjiasen ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Tusen takk Ragnar for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg