Bahtiyar Ømer Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Blomster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Den heter en Rødkløver, fint fotografert av deg. Likte v2 best. Husker når jeg var liten, da brukte vi nappe ut en og en blomst slik du har gjort i v1, og så sugde vi ut den søte nektaren i bunn. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Beskjæringsmessig sett anser jeg V2 for å være best. V1 ville jeg kutta på oversiden av den røde stilken vi ser der og klonet vekk de "hårene som blir igjen for da blir det roligere og renere. Jeg ville da også vurdert å halvere det sorte over blomsten. En annen ting er at hvis du etter beskjæring roterer 90 grader moturs (mot venstre) vil kanskje bilde funke vel så bra i stående format. Men nærheten, lyset, skarpheten fargene og helt sikkert detaljene i V2 tar kaka. Roar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Nydelig!! Da jeg så thumbnailen (før jeg hadde fått på brillene ;-) ) lurte jeg på om det var et fyrverkeri... og det er det jo sannelig - på en måte...Noe som bare brister ut - til glede for mange - for så å forsvinne--- 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Hei Tusen Takk skal dere ha :) Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg