Magnar Bruvik Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Into the Woods. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Nydelig Magnar! Dette er jo klart til å henges rett på veggen det jo! Ble fint med ramme på. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Flott, Magnar - kreativt! Liker Vh, -bj. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Blir jo bare bedre og bedre disse spesialbehandlingene dine. Minner meg om da jeg hadde tatt turen til Pellestova ovenfor Lillehammer for mange år siden i den hensikt å ta høstbilder på fjellet og tåka lå som hvetemjælsgraut og hadde ligget slik en uke uten bedring i sikte. Jeg ville tatt med ørlite mer opp og unngått diagonalen ut i øvre venstre krysset. Ellers et skikkelig stemningsbilde med spesialbehandling. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Et flott landskapsbilde uten overdrivelse i etterbehandlingen dersom hensikten var at bildet skulle uttrykke et maleri. Her er farger og komp meget bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
sussss Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 wow meget smukt billede som et maleri :-) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Takker folkens! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Etterbehandling som gir et spennende resultat, vel verd å betrakte. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg