Mikkel89 Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Etter å ha brukt panasonicen i 40 min er jeg kjempe fornøyd. Jeg brukte kalibrering til lyd og bilde, men forsto ikke hvor jeg skulle finne det som står som high: red:na green: na osv. Er det viktig? Hvor er det isåfall? Tusen takk for all hjelp, jeg er storfornøyd Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Så bra at du er fornøyd Det er hvitbalansen, den ligger under avanserte instillinger. Men Lyd og Bilde har ikke endret noe på den ser jeg. Lenke til kommentar
Mikkel89 Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Da er det meste ordnet. Jeg finner dog ingen game mode på bildeinnstillinger. Kan kun velge mellom normal, dynamisk, cinema, ekte kino-modus og tilpasset. Er game mode et annet sted? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Da er det meste ordnet. Jeg finner dog ingen game mode på bildeinnstillinger. Kan kun velge mellom normal, dynamisk, cinema, ekte kino-modus og tilpasset. Er game mode et annet sted? Ja. Du må gå ned til tilleggsinnstillinger å da finner du spill/game mode øverst der. Så slår du den bare på der. Endret 25. september 2015 av BigBadAde Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Gå for Lg Oled den knuser alt av LCD tvr .... Har selv den siste 4k Oled versjonen ingen LCD tvr klarer å gjengi sortnivået og skygge detaljene som en Oled klarer. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Gå for Lg Oled den knuser alt av LCD tvr .... Har selv den siste 4k Oled versjonen ingen LCD tvr klarer å gjengi sortnivået og skygge detaljene som en Oled klarer. For det første: Hva er poenget med å svare nå som han har kjøpt TV? For det andre: Hvor har du fått kjøpt denne til 20 000kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå