Gjest Slettet+513 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Vet ikke hva som er skjedd men lista mi. Med 192 Spill i biblioteket er gått ned til 189 Spill. Har ikke anelse ennå hvilke spill det er snakk om. Er det slik at noen klarer å rappe spill fra kontoen min? er ikke slikt umulig. De nyeste spillene Mad Max og Metal Gear er der. Men det mangler faktisk 3 spill. For jeg var 8 spill fra å nå 200 spill i biblioteket. Nå er det 189 spill. Skuffa over STEAM :/ Må være gamle spill som er borte, for jeg har alle de nyeste. Endret 17. september 2015 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Sikker på at det ikke bare er de spillene man kan spille gratis noen dager som har forsvunnet da? Det er av og til sånne kampanjer og de legges nemlig i biblioteket ditt og fjernes når det er over. 5 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Som regel har steam lagt til ett par spill som du får teste ett par dager. De fjernes igjen når test perioden er over. Derfor ser du variasjon i antall spill du har. Av og til forsvinner spill ifra lista, men de er der fortsatt. Warthunder var et spill som forsvant ut og inn av lista mi en periode. Husker ikke hva jeg gjorde, men det var rimelig greit å få det tilbake i lista inn igjen. Men... Jeg har selv leita etter spill i listene mine som jeg var sikker på at jeg hadde tidligere, som jeg ikke fant igjen. 'Faen kjøpte ikke jeg det spillet på sommersalg ?' Men det er godt mulig hukommelsen begynner lure meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Takker for svar. Har det vært hele tre spill man kunne prøve i det siste da kanskje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kan være spill som ikke er på steam lengre også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kan være spill som ikke er på steam lengre også. De forsvinner ikke fra lista de fordi om de ikke lenger selges. Er alle spillene kjøpt på steam, eller kjøper du også steamkeys fra andre online butikker. Har skjedd at det har blitt fjernet spill fra listen som ikke har vært legite, altså stjelte keys etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå