Danix9 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Hei.Har et problem i csgo hvor det hakker sånn ca hvert 5 sekund. Akkurat som om det kommer en 0.1 millisekund lagspike. Merker også at hvis jeg sprayer så kan skytelyden kommer hakkende etter i ca 1 sekund når jeg er ferdig med å spraye. Virker som dette problemet kom etter den nyeste oppdateringen. Spiller også med 144hzSkermkort: GTX 980tiCPU: i7 3790kRAM: 8GB 1600mhz Endret 17. september 2015 av Danix9 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Det er vanskelig å komme med et godt svar her, maskinvaren er det iallfall ikke å noe å si på. Har du oppdatert til nyeste Nvidia driver? Sjekket temp på CPU/GPU? Lenke til kommentar
Danix9 Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Det er vanskelig å komme med et godt svar her, maskinvaren er det iallfall ikke å noe å si på. Har du oppdatert til nyeste Nvidia driver? Sjekket temp på CPU/GPU? Har lastet ned de nyeste drivere. Har ikke sjekket gradene må maskinvarene, men så at det var 95% brukt fysisk minne mens jeg spilte cs. Kanskje dette er grunnen? Lenke til kommentar
Danix9 Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Skjermkortet ligger på 70-80 grader in game. Endret 18. september 2015 av Danix9 Lenke til kommentar
Veega Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Dette er et kjent problem etter den nyeste oppdateringen. Blir sannsynligvis fikset innen noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå