Postkassestativ Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Var å fylte diesel her om dagen å da jeg skulle starte, startet den som vanlig og stoppet etter 2 sekunder. Når jeg prøver å starte den igjen, er det ingen reaksjon okke som. Tenningen slår seg på som vanlig, men det skjer ingen verdens ting når jeg prøver å starte den. Slår av tenningen å tenker på hva jeg skal gjøre, prøver en gang til, å da starter den helt greit. Har ikke hatt problemet i etterkant Lenke til kommentar
Indian Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Første bud, bilmerke og type. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Vectra c 2004 2.2dti Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Vectra c 2004 2.2dti Lenke til kommentar
Indian Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Du har en elektrisk feil. Jeg antar at motoren sveiver ikke rundt. Hører du on det klikker når du vri nøkkelen? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Hørte ingenting når jeg vred om nøkkelen. Var som å starte en bil uten batteri Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Hvis det har skjedd en gang og det er det vil jeg tippe på en signalfeil enten fra nøkkel/startsperre, eller en styreenhet en plass.. Jeg ville ikke brydd meg om ikke problemet vedvarer, og selv da kan det være vrient å finne sporadiske feil om ikke den lagrer en feilmelding i en unit en plass Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Virker som om det var noe engangstull. Har ikke opplevd det i etterkant. Legger ikke mere tid å krefter i å finne feilen så fremt det ikke blir værre med tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå