Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 v Anfield Premier League, runde 6 Søndag 20.09.15 - 17:00 TV2 Sport Premium 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Mignolet som playmaker og firmino som keeper. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Mignolet som playmaker og firmino som keeper. Tror du er inne på noe nå. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hvorfor fortsetter ikke Firmino der han slapp? Blir han misbrukt av Rodgers? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 4-2-3-1 MignoletSakho - Lovren - BogdanIngs - RodgersBenteke - Ayre - Mighty Red - SuarezCoutinho Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kanskje det er håp likevel: STURRIDGE OG HENDERSON AKTUELLE MOT NORWICH Daniel Sturridge og Jordan Henderson vil bli vurdert i løpet av de neste 48 timene, det bekreftet Brendan Rodgers i ettermiddag. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ifølge kilder innad i klubben skal mange av spillerne være missfornøyde med Rodgers. Noe annet en seier mot Norwich er nok sparken, om han ikke er ferdig allerede. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Ingenting annet enn seier er akseptabelt mot Norwich. Et tap i denne kampen vil gjøre det umulig å støtte BR lenger, for noen som helst. Da tror jeg faktisk FSG gjør noe med situasjonen, de vil få høre det på sosiale medier så det holder... Men, håper på 3 poeng, såklart! Med Sturridge på banen på topp med Benteke, kanskje det endelig løsner og man får flere enn 5 sjanser i kampen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 HENDERSON HAR BRUKKET FOTENJordan Henderson vil være ute i flere uker med et brukket ben i foten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Check please! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Ryktene sier at Sakho starter. I det minste har det gått opp for BR at Sakho er et bedre valg enn Lovren. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Har vi troa på dette? Er redd for at midtbanen ikke henger sammen med resten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg hadde troa når jeg leste at Hendo og Studge kunne starte, men når ingen av delene ser ut til å skje blir jeg med ett mer skeptisk. Norwich er et lag vi skal slå på Anfield hver gang, men om jeg har troa? Usikker. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Har vi troa på dette? Er redd for at midtbanen ikke henger sammen med resten. Nei, så lenge BR lar spillerne holde på med så lite innsats og hjerte som det har blitt vist i de siste kampene så har jeg ikke tro på noe som helst. Man MÅ vinne andreduellene og ha løp rundt ballfører. Taktisk er Liverpool svake og lette å spille mot. Nei, jeg har ikke noe tro på BR lenger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Har gitt opp sesongen frem til årsskiftet iallfall , håper at fra da og inn så redder vi plassen i ligaen med ny manager Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg har sagt det før, men sier det igjen; håper at Alonso kommer gratis neste sommer. Mannen har mye han kan tilføre laget. Når det kommer til kampen, det må jo bare skje at Mr. S kastes inn i panikk og en ny skade kommer til livs. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Sturridge fra start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå