AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hei! Jeg holdt litt på med en gutt i sommer, og ble egentlig veldig forelsket. Men han prøver seg på flere på en gang hele tiden, og vil ikke binde seg i det hele tatt. Vi gjorde heller ikke så mye annet sammen enn å snakke, kose og ha sex, samt omgås normalt på arbeidsplassen hvor vi møttes. Både der og i privatlivet ses vi skjeldent (én gang i måneden, cirka) pga avstand (en time med fly). Han sa at det gjorde det lite aktuelt for han å binde seg. Kort tid etter begynte en jeg likte ganske godt før å flørte mye, og nå holder jeg på med han. Vi er mye mer personlig sammen, vi går ut, vi holder hender og jeg kjenner vennene hans. Vi har veldig bra sex. Jeg liker han godt, men på alenekvelder, på natten, når jeg går hjem (særlig går hjem fra han jeg er med nå), så tenker jeg på den forrige. Jeg savner han kjempemasse og liker han utrolig godt. Ingen av de vet om hverandre. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 510da...9a4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Glem kødden som ikke ville ha deg og kos deg med fyren som vil ha deg. Man vil alltid ha det man ikke kan få! Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Man trenger litt tid for å glemme eksen.. Ikke unormalt, og for mange vil man kanskje bli singel ett år eller mer før man finner den nye utvalgte.. Mens for andre vil man bare humpe på det første mannebeine man ser, på rekke og rad samt ha eksen i bakhodet... Man bør vurdere sitt eget liv og hva man ønsker... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Glem kødden som ikke ville ha deg og kos deg med fyren som vil ha deg. Man vil alltid ha det man ikke kan få! Hm, ja, tror jeg trengte den. Jeg burde vel vite det, men det skal ikke være lett heller. Takk! Anonymous poster hash: d9bea...eba Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Ei som prøvde å følge følelsene til den type person. Hun har mistet både skolegang, mange venner og masse annet i forsøket i å bli sammens med han, alt forgjeves. Offeret så mye, fikk ingenting igjen. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjørt "safe bet" og beholdt alt det andre du også holder kjært. Endret 18. september 2015 av Andysowhatgg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå