Feelgood Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei! Har nettopp oppgradert maskina mi med følgende: Abit NF7-s v2.0 Athlon XP2500+ Corsair 2x256, PC 3200 WD 1200JB XP Pro Saken er den at etter denne oppgraderinga har musa fått sitt eget liv. Når jeg setter i strømkabelen til maskina, begynner musa å lyse. For ordens skyld må jeg nevne at dette er en Trust 250s, optisk mus av PS2-standard. Etter å ha skrudd av maskina lyser musa fortsatt. Hva er galt?? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Mener det er en standby-funksjon på det hovedkortet. Når maskina slås av er musa fortsatt aktiv. Du kan feks si til BIOS at maskina skal slås på hvis du musa. Mulig du i BIOS også kan sette HK til å slå maskina 100% AV. Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Forstår ikke helt med lyser? Laseren under? Min Optical Mouseman fra Logitech lyser døgnet rundt Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har samme HK og det riktig at det er standby-fungsjon på det som gjør at både mus og tastatur er aktivt hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå