usbproblemer2015 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hei! Når jeg sitter å spiller så skjer det med ujevne mellomrom at musen min slutter å fungere. Jeg hører lyden av usb enheter som kobles inn og ut. Har ingen anelse om det er musen eller usb porten som ikke fungere. Skjer ingenting da jeg flytter til andre porter heller. Musen er steelseries sensei Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kanskje ledningen er skadet på en eller annen måte. Det kan skje når du f.eks. drar/rister i musen. Etter et Google-søk: Steelseries Senei USB Stops Working kom jeg fram til denne tråden: http://faq.steelseries.com/questions/368/My+mouse+is+not+working+and+the+light+below+the+scroll+wheel+is+blinking+repeatedly,+how+can+I+fix+it%3F Der virker ikke musen, men lyset blinker. Er det det samme hos deg? Du kan jo prøve det som står beskrevet i tråden der. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg hadde nøyaktig samme problem med min Logitech G400 for noen uker siden. Et raskt kabelbytte, og alt var på stell igjen. Men vil anbefale at du tester musa på en annen PC og utelukker driverfeil e.l. før du peller den opp og bryter garantien (hvis den ennå gjelder). Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Bruker du laptop? Når mi forrige mus døde var det pga brudd i ledningen ved usb pluggen. prøv å bøye kabelen i forskjellige retninger mens den er plugget i pcn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå