Gå til innhold

Knuselig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Begge deler....Går jo ann å knuse både mennesker og glass...

Stilig deling og spill med fargene. Faktisk ikke helt lett og få slike bilder, så det må et godt øye og en kjapp hjerne til:-) (så da blir det vel en stund til jeg klarer noe slikt. mangler en av delene.....)

Kreativt og enkelt utrykk dette. Godt jobba Wilhelm!

Lenke til kommentar

Antagelig har hun fått på seg rød kittel for å matche glasskunsten ute på høyrevingen.

Lurer litt på om du skulle kutta vekk det nederste felte, men slik at bildekant skjærer den røde diagonalen nederst på bekledningen. Men det vil muligens fordre litt kutt oppe også.

Pytt pytt - bare noen tanker jeg gjør meg om et litt spesielt oppsett.

Roar

Lenke til kommentar

Takk for veldig hyggelige kommentarer dere. Det gir meg motivasjon. Alle har har jo mer eller mindre sin egen stil og sin egen måte å se verden på, og det er ihvertfall det jeg prøver å fremheve. Det er jo derfor veldig gøy å kunne si hvem som har tatt et bilde når man blar gjennom forsiden :)

@ kneppen ang. kutt, så har jeg prøvd litt av hvert. Da jeg fjernet den nederste linjen synes jeg det ble for lite av buksa til jenta og hun ble litt "svevende". En måte å argumentere for det er at den skaper et fundament/bakke som glassene kan knuse mot?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...