HSP Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Selvportrett 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Nesten ikke grenser for mot på denne karen....:-) Må bare gjenta det jeg sa om det forrige. Kreativt som alle hauane, som vi sier her sør Lenke til kommentar
deleted Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Dette kan bli en skikkelig stilig fotoserie. Ser du har gjemt deg godt borti det lille speilet der. Speilingen i vinduet gir et fint "filter" over bildet. Well done! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hehe! Jeg måtte lete for å finne deg! Ordentlig morsomt og kreativt! Skikkelig stilig! (Både bildet og karen..) 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Nesten ikke grenser for mot på denne karen....:-) Må bare gjenta det jeg sa om det forrige. Kreativt som alle hauane, som vi sier her sør Dette kan bli en skikkelig stilig fotoserie. Ser du har gjemt deg godt borti det lille speilet der. Speilingen i vinduet gir et fint "filter" over bildet. Well done! Hehe! Jeg måtte lete for å finne deg! Ordentlig morsomt og kreativt! Skikkelig stilig! (Både bildet og karen..) Tusen takk! Vi får se om det blir mer fremover... Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kanskje skulle du spart det til konkurransen på dotten i november? Roar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Kanskje skulle du spart det til konkurransen på dotten i november? Roar Hehe, du avslørte meg nok der Roar. Det er til den konkurransen jeg har jobbet med selvportretter... H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg