Sjenever Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Da har jeg mottatt utstyr for oppgradering. Hva bør jeg gjøre mhp. software innstillinger før jeg demonterer gammelt og setter inn nytt? Eller kan jeg bare demontere, sette inn nytt og fyra opp Rollsen? Takker for kjappe og fornuftige svar! I'm not Wordy! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tja, hadde du samme type plattform før skulle det gå greit, hvist ikke kan du regne med å måtte formatere og legge inn os på nytt. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Har før oppdatering MSI HK og AMD 1400! Mø/bør jeg formatere før eller etter den fysiske oppgraderingen? Lenke til kommentar
erre Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 om du kjører på samme plattform så lønner de seg uansett å legge inn os'et på nytt! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 bruker du WinXP? da hadde jeg montert alt det nye starta opp maskina bruke installsjons cd'en til WinXP, der kan man formatere disk, før man innstallerer tipper det er det enkleste og beste Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Bruker XP! Fa... og - tenkte jeg skulle slippe formateringen med alt av tilleggsinst. i ettertid som tar skrekkelig mye tid. Har faktisk akkurat gjort det da jeg kjøpte ny hardisk - sintarglei... Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Er d ikke noe vei utenom formatering? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 du kan jo bare prøve å kjøre det å se hva som skjer, det hverste som skjer er at du ikke får boota, siden xp ikke kjenner igjen maskina eller at windows blir veldig ustabilt. så det er jo bare å prøve, selvom det ANBEFALES PÅ DET VARMESTE og formatere da Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Fresh install er det sikreste for at alt skal virke problemfritt. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Takker og bukker - da får vi prøva da.... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 FORMATER mann!! Da slipper du å få ustabil maskin. Du får sikkert bootet opp maskinen, men den kommer nok til å bli veldig ustabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå