biker91 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) hvor mange heldagsprøver er det på vg1 " matematikk enten 1t eller 1 p? Endret 23. september 2015 av kan du svare det jeg spor Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kommer an på læreren og skolen. Lenke til kommentar
biker91 Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Men hva er statens krav //udir Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Skolen bestemmer... Skal du klage over at du har for mange prøver ? Tentamen og heldagsprøve er en type underveisvurdering som noen skoler velger å bruke. Det er skolen som har ansvar for tentamen. Utdanningsdirektoratet har ikke noe ansvar når det gjelder tentamener og heldagsprøver. Lenke til kommentar
Voli Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 1 gang i halvåret er normalen på min skole (alle mattefag), men kan vel variere Lenke til kommentar
Visum Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Det er 2, en i høst og en i vår. Lenke til kommentar
biker91 Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Det er 2, en i høst og en i vår. Jeg er nesten enig med deg Lenke til kommentar
Zash Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Det er 2, en i høst og en i vår. Jeg er nesten enig med deg Det hjelper ikke hva du nesten er enig med. Det er opp til skolen din (læreren din) som bestemmer dette! Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Skolen kan gi så mange prøver de ønsker i hvert fag, men det er tentamen/eksamen som vil være mest gjeldende uansett. Prøver som blir gitt underveis i året er tiltrettelagt mest for elevens skyld, i form av at h*n får en pekepinn på hva h*n må lese bedre på til den siste og avgjørende prøven; tentamen. Det er opp til læreren om prøver underveis i semesteret skal være mye gjeldende på den avsluttende karakteren, og lærer kan også velge å ikke gi karakterer på enkelte prøver. Med andre ord har du som elev ingenting du skulle sagt mot skolesystemet eller læreren din. Matematikk må jobbes med, og hvis du sliter med å forstå det jobber du for lite med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå