deviant Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 men hvordan klarer noen å ta av slangene på hydor pumpen uten å ødelegge den? slangen sitter bom fast nedi uansett om jeg presser ned ringen som liksom skal løsne den.. Dersom du har den gamle utgaven tror jeg pumpe og vanntank er limt sammen. I så fall står det i manualen din at disse ikke må separeres! Lenke til kommentar
RobinisMANN Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hva vann temps får man med dette kittet ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Når du monterte det, fulgte du bruksanvisningen til punkt og prikke??? Hvis du har montert de fjærene under kjøleblokka som er motstandsfjærer, så får du dårlig kontakt og tempen stiger. Ta vekk fjærene under og du skal se tempen stiger... Hvis du har fått settet med radiator uten hurtigkoblinger, så er denne også kjent for ikke å være verdens beste.. Monter radiatoren nærmest gulvet og sett heller på ett strømpebuksefilter så du ikke fyller maskinen med hybelfanter.. Skal vel kanskje være synker?? vil tro at tempen synker hvis du får bedre kontakt med core Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Selv har jeg ca.30 grader ved idle og ca. 38 ved load, med viften på minimun... Pen temperatur! Hva har du satt vcore til? Hva er romptemperatur? Hvordan er radiator montert? Har du L-20 eller L-30 pumpe? VCore er 1.65V, romtemp er 20-21 grader, har L-20 pumpe. Radiator er vel ikke akkurat montert...Jeg klarer ikke å montere radiator i kabinettet på en tilfredsstillende måte, så jeg kjører med sidedøren åpen og radiator står på høykant... og ja...jeg skal kjøpe meg et kabinett som er mer praktisk, men det får vente til januar...(da kommer som kjent stipendet i et mer passende beløp Lenke til kommentar
OVK Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 oppdaget jeg at radiatoren lakk som en sil Fant du ut hvor i radiatoren lekasjen var? Selv var jeg litt bekymret over monteringsskruene til radiatoren. De er litt for lange, og gjorde tydelig skade på de ytterste kanalene. Jeg har heldigvis ikke fått noen lekasje så langt. Lekkasjen var ved rett under den ene skruehølet,skal reparere det GANSKE snart.... Lenke til kommentar
deviant Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hva vann temps får man med dette kittet ? Hvor og hvordan bør jeg måle vanntemperaturen for å få sammenlignbare målinger? Lenke til kommentar
deviant Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) VCore er 1.65V, romtemp er 20-21 grader Radiator er vel ikke akkurat montert Det forklarer saken Har du sett om du kan montere radissen i taket på kabinettet ved siden av PSU? Eventuelt dersom du lar den øverste 5 1/4 brønnen stå tom? Lekkasjen var ved rett under den ene skruehølet,skal reparere det GANSKE snart.... Synes absolutt Asetek burde gjøre noe med disse skruene som er for lange. Det burde ikke være nødvendig for brukeren å passe på at medfølgende skruer ikke ødelegger radiatoren ved montering. Endret 28. november 2003 av deviant Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 lurer på hvordan temps man klarer å få med 226pelt på CPU med WC settet og slange dimensjoner om man kan slenge påe en ny radiator... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå