krijarv Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Min nye Huawei P8 har de siste dagene begynt å henge seg opp. Når jeg skal låse opp telefonen og trykker på "vekke-knappen" på siden til telefonen, får jeg opp skjermbildet, akkurat som vanlig. Når jeg derimot trykker på touch-skjermen for å låse opp telefonen, skjer det ingenting. I tillegg er klokken alltid stilt tilbake noen timer når dette skjer. Det merkeligste er at når jeg skal omstarte telefonen og holder inne av-knappen, kommer avslutningsmenyen opp og skjermen responderer, slik at jeg får skrudd av telefonen. Vel å merke fungerer telefonen fint en stund etter at jeg har restartet den, men det tar aldri lang tid før den henger seg igjen. Er det noen her som har peiling på hva problemet kan være? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Sjekk om du har noen oppdateringer tilgjengelig, installer dem, og prøv så å fabrikknullstille telefonen (husk backup). Lenke til kommentar
krijarv Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Takk for svar. Jeg lot telefonen gå helt tom for strøm, og ladde den så opp igjen. Da ordnet det seg helt uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå