Gå til innhold

Hvordan ratt har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har logitech Driving Force, skal kjøpa det nye GT4 rattet når det kjem.

har samme rattet. er sånn passe fornøyd, du kan joo bruke det til både pc og ps2, litt lette pedaler kanskje men eller helt greit. Men hadde vært kult med et ratt med clutch og girspake, sånn ekte på en måte, da kunne man øvelseskjørt på rommet isteden :thumbup:

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Logitech MOMO racing force med medfølgende pedaler. Fikk kdet til jul, vært klistra til skjermen med NFS Underground siden. :yes: Det er genialt, men tar jo en stund å venne seg til. Syns festet til bordplaten er litt dårlig, men fikset det med litt tweaking. Skal sies at mitt bord er både meget tynt og glatt, altså en dårlig kombinasjon for dette rattet. Force feedback'en er genial, denne teknologien skal jeg si har forbedret seg siden den kom! :thumbup:

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Jeg har en Logitech WingMan forumla force GP...Har funket strålende, inntil jeg fikk XP...jeg har brukt det til Colin McRae 2.0...

 

Men når jeg da skulle spille det funket det ikke, så jeg lastet ned noe "greier" til Mcrae..(en slags oppdatering så den skulle funke på XP)..da funket det fint igrunn...bortsett fra at når jeg trykker på gasspedalen, så ryggern, og trykker jeg på bremsepedalen, så kjører den fremover... :roll:

 

Og jeg klarer ikke å endre det inne på spillet...Men ellers har rattet og pedalene funket helt strålende!! :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...