sellandor Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Har ikke satt opp budsjett, men jeg har lyst på en PC som er high end, ser bra ut, klarer å game på 1440P/4K uten å oppleve screen tearing. Jeg kommer til å spille Witcher 3, Fallout 4, Battlefield 4, Metal Gear Solid TPP, Ryse Son Of Rome, Counter Strike Global Offensive, Far Cry 4 osv. Kommer til å redigere en god del videoer også, har en venn som recorder, og jeg redigerer. Ang. krav: Siden jeg kommer til å spille CS:GO, vil jeg ikke ha noe form for lag. Når jeg trykker på musa, så vil jeg at det ikke skal lagge og at ikke har noe disadvantage og at jeg heller har advantage fremfor andre. Input lag eller hva det nå kalles er superviktig for meg og vil helst at alt det du trenger å gjøre er å koble PC'en / musa i og alt fungerer smertefritt uten at jeg trenger noe form for program. Overclocking vil jeg absolutt prøve meg på! PÅ CPU og GPU. Skjermen må ikke lagge eller sperre meg på 60 FPS. Vil ha en skjerm som har sync og bra respons tid (1440p) Vannkjøling SDD er et must Vil ellers la dere bestemme resten. Har ikke budsjett og jeg tenker at det ikke er så viktig med busjett så lenge dere ikke drar av med 100 000 kr. Lenke til kommentar
sellandor Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Kan moderator slette tråden? Det blei visst 2 stk når målet var 1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå