Gå til innhold

Hvilken tastatur/mus av disse 2 er best?

Anbefalte innlegg

Har lest tester og gjort meg kjent med to trådløse tastatur/mus pakker, og har falt ned på Microsoft Wireless Optical Desktop Pro (delt) og Microsoft Wireless Optical Desktop Elite.

Dette er to bra pakker, men har ikke prøvd noen av pakkene i praksis. Skriver touch, og vet at det da er "bedre" med et delt tastatur, men dette er også dyrere. (det har ikke så veeelidg mye å si :p ).

Er det noen som har prøvd ett eller i bestefall begge tastaturene som jeg sikter til??

Har ikke prøvd delt tastatur, da dette kan være litt spennende :p.

På en annen side så er det litt konge med "skinn" på tastaturet da :p

Kanskje konklusjonen er at dette bare er en smakssak eller??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg hadde helt klart gått for pro versjonen som er delt.

hvis du først har blitt vant til delt tastatur så er alt så utrolig mye mer behagelig, føler jeg blir mindre sliten i hendene, går mye raskere å skrive, alt er stort sett bedre. jeg hadde aldri i verden gått tilbake til et vanlig tastatur etter å ha opplevd gleden ved delt tastatur :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, men jeg vil gjerne ha det pro tastaturet separert m/ intelli 4.0. er denne kombinasjonen mulig?

På komplett er det da bare mulig å kjøpe det pro tastaturet MED en trådløs mus. (vetke hvilken mus dette er, men vil helts ikke ha trådløs mus)

Har hørt at det ikke er mulig å skrive så fort at tastaturet lagger, men andre sier dette ER mulig.. vetke helt hva jeg skal tro.

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe disse komponentene separert???

(samma om tastaturet er trådløst eller med trå, så lenge det er fysisk umulig å skrive så fort at det lagger).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei det høres jo litt borti natta at det skulle være mulig å skrive så fort at det lagga, eller at maskinen ikke får med seg alt :S

Men tenker det blir pro pakka da.. .Har kjøpt meg intellimouse e. v3.0...

Men er det noen som vet hva slags mus som følger med den pro pakka? sikter da til microsoft wireles optical pro (eller noe i den duren).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...