jevri0 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kjøpte for lenge siden Rainbow Six, så jeg hadde som "livsmål" å lese den. Viser seg at lesing (selv om jeg ikke klarer mer enn kanskje 30min av gangen), er gøy. Tom har visst skrevet veldig mye bøker. Har spilt mye av spillene (som er basert på bøkene?) og liker dem. Liker militær/CIA stuff. Så, er de fleste bøkene like gode som Rainbow Six? Bare ca halvveis i den, men blir bedre og bedre, selv om litt for mye om bad guysa tidlig, som ikke er veldig spennende. Men kanskje nødvendig. Har sett filmen om Jack Ryan, nesten hele. Synes den var shit. Men mulig bøkene bedre? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Du kan jo søke på Amazon.com og sortere etter kundeanmeldelser (stjerner). Amazon kan være veldig nyttig til dette formålet, også når det gjelder andre produktkategorier. Tom Clancy var medstarter av Red Storm Entertainment. Ikke alle Tom Clancy spill er basert på hans bøker, og er litt usikker på om han har vært involvert i alle prosjektene. Endret 18. september 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Har sett filmen om Jack Ryan, nesten hele. Synes den var shit. Men mulig bøkene bedre?Hvilken film? Det er fire av bøkene om Jack Ryan som er filmatisert.. Bøkene er helt ok underholdning, særlig hvis du liker militære detaljer, så vidt jeg husker går Tom Clancys bøker for å gi ganske korrekte fremstillinger. Lenke til kommentar
jevri0 Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Har sett filmen om Jack Ryan, nesten hele. Synes den var shit. Men mulig bøkene bedre?Hvilken film? Det er fire av bøkene om Jack Ryan som er filmatisert.. Bøkene er helt ok underholdning, særlig hvis du liker militære detaljer, så vidt jeg husker går Tom Clancys bøker for å gi ganske korrekte fremstillinger. Shadow Recruit, og Sum of all Fears var visst også Jack Ryan. Likte ingen av dem spesiellt godt. Veldig glad i militære detaljer. Men om dem er "helt ok underholdning", er det noe annet, med en god del action/militær/spy stuff som er like bra/bedre? Gjerne som holder seg litt mer på ett spor, og ikke bytter mellom flere grupper (good guys, bad guys, etc) ofte? Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Bøkene til Tom Clancy synes jeg ikke er mer enn sånn passe gode. Den eneste boken hans som jeg fikk veldig sansen for var faktisk en bok som heter "Tigerens tann" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå