LaZr Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hei Er ute etter en ny tv til stuen. Avstanden til veggen der tv'en blir stående er snaue 4 meter så 65 tommer er et krav (da veggen der tv'en plasseres kun er 1,7m er nok også større enn 65'' uaktuelt) Bruksområde blir nogenlunde 20% PS4 (FIFA, kanskje noen FPS spill) 20% Netflix 10% TV fra get 50% tilkoblet PC (Sumo/Film) Noen som har tips til en god tv til dette? Så litt på denne https://prisguiden.no/produkt/samsung-ue65ju6075u-233829. Vegrer meg dog litt for å kjøpe samsung (forrige erfaring med samsung 6-serie inkluderte mengder av clouding, men det er 5 år siden) Ellers ser kanskje dette ut som en bedre tv, dog uten 4k http://www.prisjakt.no/product.php?p=3048301 Innspill/tips mottas med takk! Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ville valgt den Sonyen og mener din skepsis til Samsung er berettiget. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Lese tester på nett kan være nyttig, personlig sverget jeg til panasonic i mange år men byttet til samsung for vel 2 år siden ene og alene på grunn av samsung sin overlegne smart-tv funksjonalitet. Når du har koblet samsung tvn på trådløst nett dukker den automatisk opp som avspillingskilde i popcorn time, VLC, windows media player osv når du skal se film, helt uten å behøve koble pcn til tvn på noe fysisk vis, den er bare godt integrert fra første sekund, bare å trykke "play to samsung tv" når du spiller av en filmfil og den streamer rett til tv med full funksjonalitet og start stopp knapper osv på tvns fjernkontroll funker sømløst, hakker aldri, aldri feilet på 2 år for meg og jeg ser en del film og serier..... totalt overlegent noe annet streamingalternativ spør du meg. Den har masse apper og støtter også tredjeparts apper som folk har skrevet selv, veldig nyttig f.eks fikk samsung NRK Nett-TV app vel ett år før NRK selv lanserte appen fordi noen hadde skrevet en egen app for det..... jeg skal ikke uttale meg om bildekvalitet, du får det du betaler for somregel på den fronten. Kan hende andre tver har samme streaming funksjonalitet også dette er jeg usikker på.... jeg gikk nå for samsung siden det funket så bra den gang. Endret 9. oktober 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå