Gå til innhold

MMORPG newbie

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst til å gi meg kast med ett MMORPG og da først og fremst Anarchy online.

Men etter som jeg forstår er dette et relativt gammelt spill og det jeg lurer på er hvordan det er å begynne slike spill når man er helt fersk,tenker på spillbarhet opp mot gamle innbarka spillere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på noe av det samme, men tenker heller på å begynne med Dark AGe of Camelot eller Star Wars Galaxies. Hvilke av disse synes dere er best? Er det noen av de som er 'tomme' eller veldig repeterende?

SWG har jeg null erfaring med, men jeg begynte med Dark Age of Camelot nå, og det er i alle fall veldig artig. Lenge siden jeg stod opp tidlig for å spille før forelesning, men dette spillet har fått meg til å gjøre det igjen. Enkelt å komme i gang med og masse trivlige folk. :)

DAoC inkludert ekspansjonen Shrouded Isles selges til under 350,- inkludert en måned spilling på f.eks. http://www.gamezone.no

Lenke til kommentar
Får man tak i swg i Norge??

Trodde det bare var lansert i usa og jeg har ikke lyst til å bestille noe i utlandet..

Du kan bestille swg fra f.eks gamesmix, men da koster det rundt 6-700,-

I følge tothegame har det kommet i england 7 november, så da er det ganske sikkert at de selger det i butikkene rundt om i Norge.

EDIT: Hvis de selger det i butikkene rundt om i Norge selger de selvfølgelig til rundt 400-500

Endret av Kringla'
Lenke til kommentar

AO blir aldri gammelt og er vert ver krone det koster å laste ned altså 0 er gratis men du må betale 123kr ver måned får å spille

skal du stase på ao som er supert får nye folk du skal lete lenge etter å finne spill som er så lett å komme i gang med får nye folk , er en så fin sånn greie som viser deg alt når du starter help sak husker ikke hva det heter

jeg anbefaler å kjøpe SL (shadowlands) da får du med AO NW og SL får prisen av 200kr ca

AO= anarchy-online

NW = notium wars

SL= Shadowlands

Btw når du starter gå omni ^^

hold deg unna Star Wars Galaxies

Daoc er Bra det og men AO er bra enda etter min mening

så har du EQ men hmm vis du liker å campe etter items i flere timer så er vel det spille for deg , har aldri prøvd det men kjenner en del som spiller det

Planet side er vel egentlig ikke no mmmorpg men det er vel no likt og bare et det er et FpS mmo eller ... no O.o

men AO er fint spill

ao som nr 1 og daoc som nr2

ps du har også w0W men det er ikke i beta en gang :\

world of warcaft

Endret av Spiffen
Lenke til kommentar
Kan også tenke meg å begynne. Hvilken tilkobling er anbefalt? ISDN eller må jeg helt opp til bredbånd?

Jeg vil vel anbefale bredbånd, og det av to grunner.

Hvis du spiller MYE blir det vel billigere, og hastigheten/pingen er også bedre med bredbånd.

Bare pass på å ikke ha noen limit på 1GB, 5GB eller noe slikt! :!:

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...