Latias Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Premier League 20-09-2015 Kl. 17:00 @ St. Mary's Stadium Vises på: TV 2 Sport Premium / Sky Sports Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Her tror jeg vi vinner. Et lag som liker å spille litt må åpne rom bak for oss, og så lenge Mata har en bedre kamp enn den elendige kampen mot PSV på onsdag tror jeg det skal gå greit. Eller bare droppe han da kanskje. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Gea Darmian - Smalling - Blind - Rojo Carrick - Schneiderlin Herrera - Pereira - Young Martial Hvis jeg ser Rooney eller Mata igjen fra start så spyr jeg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Eller Herrera sentralt, og Pereira på kant. Memphis kan også starte. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Starter Rooney på topp eller bak Martial? Hilsen Fantasy-laget mitt (har selvsagt Guden fra Frankrike, ikke klovnen fra balløya) Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Håper på: De Gea Darmian - Smalling - Rojo - Blind Schneiderlin - Carrick Young - Rooney - Memphis Martial Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Utrolig trist med Shaw... Lå ann til å bli årets spiller i United. En spiller som våger å gjør det jeg har savnet i United siden Fergie, å sette fart og ta initiativ. I tillegg lykkes han veldig ofte.. Veldig trist, men er sikker på han kommer sterkere tilbake! Endret 18. september 2015 av Radamel97 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Har lyst til at disse starter: DDG Darmian-Smalling-Rojo-Blind Carrick-Schweinsteiger Mata-Herrera-Depay Martial Men tipper at Rooney starter som 10er. Så veldig mye potensial i 11ern mot PSV. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Jeg ville faktisk heller satt Herrera/Young på høyre kant og Rooney bak Martial. Mata på benk. Håper Pereira kan få en mulighet her til å vise seg. Mye potensiale i den gutten! Liker Mata for all del, men han har irriterende balltap som fort kan straffe seg her. Endret 19. september 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Enig at Pereira har mye potensiale. Syntes han spilte meget bra den ene kampen som ving i touren. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Matchday Poster vs Southampton. Håper dette betyr at Martial starter..! (Selv om det vel ikke er noen link mellom designerne til United og LvG ). Ønsker at både Rooney, Martial og Herrera starter, men vet ikke helt om det er plass til de alle samtidig, så håper på noe ala dette: (Så kan Rooney eller Martial byttes mot Herrera, og Young/Memphis mot Mata, alt ettersom hvordan de presterer). Martial Memphis - Rooney - Young Bastian/Morgan - Carrick Blind - Rojo - Smalling - Darmian DDG Endret 20. september 2015 av blured Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Herlig lagoppstilling. Digger at Rooney spiller bak Martial! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Blind stepper inn for Shaw på venstrebacken. Da mister vi mye offensiv kraft. Hadde det ikke vært bedre med Rojo der? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Blind funka jo greit der i våres? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Spennende å få se mer av Martial. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Blind funka jo greit der i våres? Han gjorde jo det, men vi skulle ha trengt til mer offensiv kraft nå. Men siden LvG har prioritert det defensive i år så ser jeg hvorfor han har satt det opp slik. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Men er Rojo noe særlig mer/bedre offensivt enn Blind? Forøvrig herlig lag, selv om jeg gjerne skulle sett Mata benket. Men å bruke Young på høyre ving er vel ikke noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Han har mer tempo og det kunne vi trengt ved overganger. Har vært absolutt ræva på slikt så langt denne sesongen. De er nærmest ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå