t3p0s3 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hva er det og hvordan får jeg fjernet det? (det er en prosess som ikke synes i task manager og som jeg ikke finner noe sted) Har prøvd å fjerne det med norton og Adaware men no luck. Endret 12. november 2003 av t3p0s3 Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Den har jeg også sett før. den har en tendens til å poppe opp når man skal restarte.. liksom at den henger. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 det er ikke noe virus eller noe, bare noen greier som kan poppe opp uten noen som helst egentlig grunn når f.eks windows bruker for lang tid på å avslutte osv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dette har vi som sagt et eget forum for http://forum.hardware.no/index.php?c=9 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg