Arodem Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Spill like gjerne sammen med en venn i sofaen.Du kan spille Star Wars Battlefront-betaen uten nett Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ingen enspiller gjør dessverre Battlefront uaktuelt for meg.... Innen det kommer et nytt SW spill med enspiller får jeg spille Force Unleashed, KOTOR 1 og 2 enda en gang og fullføre alle klassehistoriene i SWTOR. Innen den tid bør det ha kommet et nytt SW spill med enspiller Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Skulle bare mangle at det ikke var LAN støtte, dessverre er det ikke sikkert det endelige produktet fra EA får noen offline LAN modus. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Helt suverent at det fokuseres kun på flerspiller segmentet etter min mening. Nå ser det ut til at Star Wars i spillformat er vekket til live igjen, og Visceral Games er jo i gang med ett prosjekt. Så en enspillerfokusert tittel vil nok skje innen rimelig tidsrom tror jeg Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 jeg lurer på hvordan "aimen" blir på konsoll, eller controller vs mus og tastatur :L Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Sikkert null problem om man er kjent med 1.stk gamepad og har spilt FPS på konsoll før. Selvfølgelig vil presisjon og reaksjonstid være overlegent på PC med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Sikkert null problem om man er kjent med 1.stk gamepad og har spilt FPS på konsoll før. Selvfølgelig vil presisjon og reaksjonstid være overlegent på PC med mus og tastatur. mhm ser den selvsagt, men jeg sitter egentlig å undrer på om jeg skal ha det på konsoll eller pc, kall meg kresen, men jeg liker god mekanikk uten problemer og godt "sikte" uten å måtte slite. Ta GTA5 på ps4 f.eks de har auto-aim som i grunn er ok siden story-mode ikke er competitive, og siden det forholdsvis ikke er noen god opplevelse med med sikting på FPS på konsoll generelt, med destiny som unntak syns jeg, utover det så er det sikkert en smaksak... Men så har vi det med en-spiller delen da ;_; </3 not sure if want Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Offline Battle-spill = epic fail Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hvorfor er laservåpen i spill og filmer så innmari trege? De burde skutt med lysets hastighet. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hvorfor er laservåpen i spill og filmer så innmari trege? De burde skutt med lysets hastighet. Nå er det jo spørsmålet om det virkelig ER ett laservåpen. Babylon 5 for eksempel hadde jo røde blobber i "treg" hastighet som suste igjennom luften, men dette var jo glovarm helium gass i ett elektromagnetisk felt og ikke laser våpen relatert. Og Star Wars er jo noe nyere og mer fancy enn laser tydeligvis: http://starwars.wikia.com/wiki/Blaster Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 4 player split-screen hadde vært enda bedre. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Dem skyter ikke laser stråler lol..... Blaster er komprimert energi av et eller annet slag. Det går omtrent like fort som en kule går, så dem skyter ikke lys ut av håndvåpene....Det finnes laservåpen i star wars også, men ingen håndvåpen er laserstråler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå