Cthulhu Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Skal være raskere, stillere og kjøligere enn referansekortene.Et av MSIs beste skjermkort får vannkjøling fra Corsair Lenke til kommentar
NicholasCage Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Minner veldig om EVGAs hybrid-kort og aftermarked-kjølere Lenke til kommentar
Robbins Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Mitt prinsipp er hovedsaklig å ha vannkjøling på GPU. Man blir lei ulingen når man spiller tunge 3D spill. Liker at de kommer ferdig med lukket system. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Minner veldig om EVGAs hybrid-kort og aftermarked-kjølere Gjør det. Men er vel ikke negativt dette? Ble helt forelsket i EVGA sin 980Ti, som jeg sa jeg skulle bytte mine 2x 780 Lightnings i.. helst til jeg fikk hakeslipp av prisen.. Lenke til kommentar
AlansWake Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Når kommer GPUer med risere og mount for CPU luftkjølere? DET er jeg interessert i Lenke til kommentar
entername Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ser ikkje påenget med ein slik løysing so lenge det fortsatt er ei vifte på sjølve GPU-en. Sjølv den enklaste måten å lage ein heildekkande kjøler på, med å montere ei ordinær plate mellom skjermkortet og kjøleren, ville sikkert vert godt nokk til å kjøle ned minnet og sjølve GPU-en. Ellers vitner jo den lysande vifta om at WOW faktoren har vert viktigare enn eit lavt støynivå. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ser ikkje påenget med ein slik løysing so lenge det fortsatt er ei vifte på sjølve GPU-en. Sjølv den enklaste måten å lage ein heildekkande kjøler på, med å montere ei ordinær plate mellom skjermkortet og kjøleren, ville sikkert vert godt nokk til å kjøle ned minnet og sjølve GPU-en. Ellers vitner jo den lysande vifta om at WOW faktoren har vert viktigare enn eit lavt støynivå. Håper de dropper vifta på selve kortet og heller monterer på dobbel radiator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå