Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 You should've died you should've died that day in Reading you should've died! Angivelig skal Chelsea fansen ha sunget til Cech. Hva mener de? Har ikke hørt den chanten, men er vel en referanse til hodeskaden til Cech mot Reading. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Nei det er ikke pinlig, dette er et diskusjonsforum og jeg bruker det til å slippe ut min frustrasjon. Dean burde få pause på 3 måneder, eller en annen konsekvens...en drapstrussel i kveld hadde bare vært prikken over i'en. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 You should've died you should've died that day in Reading you should've died! Angivelig skal Chelsea fansen ha sunget til Cech. Hva mener de? Har ikke hørt den chanten, men er vel en referanse til hodeskaden til Cech mot Reading. Smakløst. Fotballsupportere gir meg brekninger av og til. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 You should've died you should've died that day in Reading you should've died! Angivelig skal Chelsea fansen ha sunget til Cech. Hva mener de? Har ikke hørt den chanten, men er vel en referanse til hodeskaden til Cech mot Reading. Og hvem var det som gikk over streken? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Jeg kødder ikke en gang, men Giroud har Arsenals beste innleggsfot. Synd han suger foran boksen og har null pace. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 You should've died you should've died that day in Reading you should've died! Angivelig skal Chelsea fansen ha sunget til Cech. Hva mener de? Har ikke hørt den chanten, men er vel en referanse til hodeskaden til Cech mot Reading. Smakløst. Fotballsupportere gir meg brekninger av og til. De som sang den burde utestenges fra SB. Synge slik mot en legende er forkastelig. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Mourinho-spøkelset lever enda. Enda ikke slått Chelsea i en tellende kamp. Får håpe vi kan ta revansje på Emirates senere i sesongen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 (endret) You should've died You should've died That day in Reading You should've died! Angivelig skal Chelsea fansen ha sunget til Cech. Hva mener de? Cech bruker hjelm pga en skade mot Reading i '06. At angivelig Chelsea fans synger det er forkastelig og burde bli kastet ut fra Stamford Bridge på livstid. Endret 19. september 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 You should've died you should've died that day in Reading you should've died! Angivelig skal Chelsea fansen ha sunget til Cech. Hva mener de? Har ikke hørt den chanten, men er vel en referanse til hodeskaden til Cech mot Reading. Smakløst. Fotballsupportere gir meg brekninger av og til. De som sang den burde utestenges fra SB. Synge slik mot en legende er forkastelig. Har ikke hørt noen som har sunget det, og er ingen som har buet på Cech heller så tror nok det bare i så fall er et fåtall eller bare oppspinn. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Helt utrolig at dere klarer å få to utvisninger. Men jeg skulle gjerne ha sett Costa ut på båre. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 FA må jo straffe Costa i ettertid.For om Mike Dean mener at han så slagene til Costa så er det fullstendig skandale av Mike Dean og FA som lar han dømme på dette nivået. Ellers så synes jeg gutta skal ha honnør for å kjempe og stå på alt i alt. Når ting ble som de ble er det ikke å forvente annet enn resultatet det ble. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Jaujau. Var vel ikke noen Arsenal-supportere med hodet på riktig plass som TRODDE vi ble å vinne denne kampen? Resultatet var alt annet enn overraskende, de røde kortene derimot var ikke helt forventet. Jeje. Orker ikke bry meg lenger. Til helvette med klubben. Når styret faen ikke har baller til å sparke Wenger så får det bare gå nedover. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Helt utrolig at dere klarer å få to utvisninger. Men jeg skulle gjerne ha sett Costa ut på båre. La oss takke dommeren, for en av utvisningene ))))))) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Helt utrolig at dere klarer å få to utvisninger. Men jeg skulle gjerne ha sett Costa ut på båre. Arsenal er det nye Stoke. Lange baller opp til spissen og grisete spill Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Bevisene mot Costa ligger på nett. Så burde ikke være veldig vanskelig. Er viljen det står på. Usmakelig menneske. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Jaja. Gratulerer med seier rentboys. Håper det smakte. Må være en fryd å heie på dette Chelsea-laget. Over til oss. Sjokkerende markering på frisparket der Zouma scoret. Rødt kort på Cazorla kan være en blessing in disguise da vi endelig får Ramsey vekk fra kanten. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 You should've died you should've died that day in Reading you should've died! Angivelig skal Chelsea fansen ha sunget til Cech. Hva mener de? Har ikke hørt den chanten, men er vel en referanse til hodeskaden til Cech mot Reading. Smakløst. Fotballsupportere gir meg brekninger av og til. De som sang den burde utestenges fra SB. Synge slik mot en legende er forkastelig. Dette stemmer ikke heldigvis. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Som vanlig forventer jeg ikke seier mot Chelsea, men faen at vi alltid skal tape på så jævlige måter Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Synd jeg så dette nå... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 De viste nettopp reprisene fra alle Costa-situasjonene. Mike Dean hadde ikke øynene på en eneste situasjon. Helt utilgivelig av Mike Dean. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå