Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Premier League, Chelsea - Arsenal, lørdag 19. september 13:45

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har vært igjennom mange ganger igjennom mange kamptråder, og når du alltid uansett, så og si i 99/100 sier det enten er ufortjent at Arsenal vinner eller fortjent at Arsenal taper som får meg til å lure. Du kan jo umulig få noe glede av dette laget når du alltid krisemaksimere alt som omhandler Arsenal? 

Det stemmer ikke. Vi vant fortjent mot Stoke. Mot Newcastle mente jeg vel også det, men at vi var litt heldige? Ellers har det jo stort sett vært heldige resultater denne sesongen. 

Du forstår hva jeg mener. 

Lenke til kommentar

Biip

Ja, og det er riktig. Costa får garantert det han også, men det er FA som må ta grep. For dommerne har vært slik i flere sesonger nå. Det er bare at de siste årene har ligaen fått spillere som spiller på kanten. Først Suarez og nå Costa.

Tuller du nå? Graeme Souness spilte ikke de siste årene for å nevne kun en spiller. Roy Keane? Billy Bremner? Vinny Jones?

Var det ikke Duncan Ferguson som fikk fengselstraff for et eller annet som skjedde på en fotballbane i en kamp og? Ferguson var hvertfall en liten ufin gris han og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...