#Kroenkeout Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Wenger etter kampen: "We were a bit unlucky." Haha, ja book it Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Vi har vært igjennom mange ganger igjennom mange kamptråder, og når du alltid uansett, så og si i 99/100 sier det enten er ufortjent at Arsenal vinner eller fortjent at Arsenal taper som får meg til å lure. Du kan jo umulig få noe glede av dette laget når du alltid krisemaksimere alt som omhandler Arsenal? Det stemmer ikke. Vi vant fortjent mot Stoke. Mot Newcastle mente jeg vel også det, men at vi var litt heldige? Ellers har det jo stort sett vært heldige resultater denne sesongen. Du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Nevnte Roy Keane tidligere i diskusjonen, men de fikk også straff som de fortjente. Nå slipper de unna. Lenke til kommentar
sector Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Biip Ja, og det er riktig. Costa får garantert det han også, men det er FA som må ta grep. For dommerne har vært slik i flere sesonger nå. Det er bare at de siste årene har ligaen fått spillere som spiller på kanten. Først Suarez og nå Costa. Tuller du nå? Graeme Souness spilte ikke de siste årene for å nevne kun en spiller. Roy Keane? Billy Bremner? Vinny Jones? Var det ikke Duncan Ferguson som fikk fengselstraff for et eller annet som skjedde på en fotballbane i en kamp og? Ferguson var hvertfall en liten ufin gris han og. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Vi bør bytte ut Ramsey. Katastrofe...VI bør ikke sett inn OX for det er om å be om baklengs... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Huff, Walcott har ikke gjort noe bra denne kampen foruten et par løp. Inn med Giroud ASAP og Walcott på kant... Akkurat som at det blir å skje.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Denne Dean fyren, kan suge seg selv. Send han på et dommerkurs, og på toget til helvete Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Var det ikke Duncan Ferguson som fikk fengselstraff for et eller annet som skjedde på en fotballbane i en kamp og? Ferguson var hvertfall en liten ufin gris han og. Fikk vel noen måneder for å nikke til en motspiller. Var vel på probation (vet ikke hva det heter på norsk) på tidspunktet, så det lå også til grunn vil jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Oxlade-Chamberlain og Giroud på vei inn. Håper vi får Chambo over på venstrekant da han kommer til å rive Begrensovic et nytt rævhøl. La han bare løpe rett fram som han pleier å gjøre så får vi håpe at han klarer å slå et brukbart innlegg til Giroud. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Wow, Alexis og Ozil av? Walcott på kant? Har Wenger drukket? (Jeg er altså enig i byttene om det skulle være tvil ) Endret 19. september 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Ramsey fortsatt på banen...wtf Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Wow, Alexis og Ozil av? Har Wenger drukket? De har jo tross alt gjort nada så langt denne sesongen, så er jo forståelig. Hadde aldri trodd at Wenger ville bytte de ut tho! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Litt skuffende kamp egentlig. /før rødt kort nr to / Endret 19. september 2015 av oOF Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 To røde.... Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Herregud Endret 19. september 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Haha... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Han er jo faen meg på ballen. Herregud Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 (endret) fy faen om Francesc er ute nå! Direkte rødt, billig med et gult der. Endret 19. september 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå