Gå til innhold

Premier League, Chelsea - Arsenal, lørdag 19. september 13:45

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurer helt ærlig på om du faktisk heier på Arsenal? Forstår du ikke hvorfor folk reagerer på det du sier? 

Ja, selvsagt på det første spørsmålet, men klubben har ødelagt meg litt opp gjennom årene. Sånne ting som mot Zagreb og West Ham skjer så ofte at man vet aldri når og mot hvem det kan skje. Derav pessimistisk syn. 

Og nei, jeg forstår ikke hvorfor folk blir så sinte fordi jeg mener at gult på Costa for situasjonen med Kos er greit. Jeg forstår heller ikke at folk blir sinte for at jeg har et litt mer distansert syn. Det må jo være mulig å mene at motstanderen er mye bedre og leder greit. 

Endret av Dysfunctional
Sitater fjernet
Lenke til kommentar

Benbjo har egentlig helt rett. Costa driver på med kjeltringstreker og ufinheter fordi han får lov. Han er såpass flink til det at det blir vanskelig for dommerene å se det.

At Costa er en gris er det ingen tvil om.

Man kan også spørre seg om at det er rett å bruke en chelski spiller (Oscar) som tolk for Gabriel og Costa.

Cazorla var der også

Costa, Oscar og Gabriel snakker portugisisk, Cazorla snakker spansk... ikke det samme hvis dette var ukjent for deg.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Er det ikke slik at FA kan gå inn og se på episoden med Costa og Gabriel i etterkant av kampen?

Eller må da evt dommer ha det med i sin dommerrapport etter kampen for at FA skal gjøre noe med det?

I tilfelle FA ser på det kan jo Costa evt få flere kamper utestengelse, med mulighet til å uttale seg og evt anke det som FA bestemmer?

Lenke til kommentar

Benbjo har egentlig helt rett. Costa driver på med kjeltringstreker og ufinheter fordi han får lov. Han er såpass flink til det at det blir vanskelig for dommerene å se det.

At Costa er en gris er det ingen tvil om.

Man kan også spørre seg om at det er rett å bruke en chelski spiller (Oscar) som tolk for Gabriel og Costa.

Cazorla var der også

Costa, Oscar og Gabriel snakker portugisisk, Cazorla snakker spansk... ikke det samme hvis dette var ukjent for deg.

Nei, det er ikke det samme, men de forstår hverandre. Språkene er relativt like. Blir som svensk og norsk. Ish. 

Man bruker hva man haver ;) 

Lenke til kommentar

Ja, selvsagt på det første spørsmålet, men klubben har ødelagt meg litt opp gjennom årene. Sånne ting som mot Zagreb og West Ham skjer så ofte at man vet aldri når og mot hvem det kan skje. Derav pessimistisk syn. 

Og nei, jeg forstår ikke hvorfor folk blir så sinte fordi jeg mener at gult på Costa for situasjonen med Kos er greit. Jeg forstår heller ikke at folk blir sinte for at jeg har et litt mer distansert syn. Det må jo være mulig å mene at motstanderen er mye bedre og leder greit. 

Vi har vært igjennom mange ganger igjennom mange kamptråder, og når du alltid uansett, så og si i 99/100 sier det enten er ufortjent at Arsenal vinner eller fortjent at Arsenal taper som får meg til å lure. Du kan jo umulig få noe glede av dette laget når du alltid krisemaksimere alt som omhandler Arsenal? 

Endret av Dysfunctional
Sitater fjernet
Lenke til kommentar

Ræva forsvarsspill av Arsenal på målet, men jeg får vondt inni meg likevel. Møkkaoppførselen til Costa som kommer til å snu sesongen for Chelsea og Mourinho... Æsj.

Alexis har vært helt katastrofe forresten.

Det har han vært hele sesongen egentlig. Vet ikke om det er form, for kort pause i sommer, fordi hele laget har vært langt under pari eller bare det at det er den vanskelige andresesongen der de andre spillerene kjenner spillestilen hans. 

Lenke til kommentar

Vi har vært igjennom mange ganger igjennom mange kamptråder, og når du alltid uansett, så og si i 99/100 sier det enten er ufortjent at Arsenal vinner eller fortjent at Arsenal taper som får meg til å lure. Du kan jo umulig få noe glede av dette laget når du alltid krisemaksimere alt som omhandler Arsenal? 

Det stemmer ikke. Vi vant fortjent mot Stoke. Mot Newcastle mente jeg vel også det, men at vi var litt heldige? Ellers har det jo stort sett vært heldige resultater denne sesongen. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Biip

Ja, og det er riktig. Costa får garantert det han også, men det er FA som må ta grep. For dommerne har vært slik i flere sesonger nå. Det er bare at de siste årene har ligaen fått spillere som spiller på kanten. Først Suarez og nå Costa.

Tuller du nå? Graeme Souness spilte ikke de siste årene for å nevne kun en spiller. Roy Keane? Billy Bremner? Vinny Jones?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...