Mrtinn Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hei! Skriver en artikkel for en lokalavis. Har ikke alle intervjuene enda, men vil gjerne ha en tilbakemelding om hvordan den ser ut hittil? https://www.evernote.com/l/AUASuZ8u9eFHCJ3VCmAO_IgMg3mlcU0nwKo Lenke til kommentar
Mrtinn Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Vet at tilbakemelding skrives i ett ord, ikke som det står i tråden. Det gikk litt fort i svingene og nå får jeg ikke endret det.. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hei! Synes det var grei flyt i teksten, men dette er jo tross alt internett så jeg kan alltids spikke noen fliser og synse litt: - "St.Mariegate" - skal det være mellomrom her? - "lange bakken av brostein" - er bakken laget av brostein? Tror jeg ville skrevet "lange brosteinsbakken". - "3 etasjer" - tallord under ti eller tolv ville jeg ha skrevet med bokstaver. - "et stort bygg med 3 etasjer i murstein" - jeg ville skrevet "et stort treetasjes teglbygg". - Produseres det fortsatt vanilin? Hvis ikke ville jeg skrevet "vanilin-produksjonen som tidligere foregikk i fabrikken". - "Høst utstilling" og "november utstilling" - her ser du sikkert hva som er feil. - Er dette avsnittet et sitat av Terje eller Are? Mangler i så fall sitatstrek. - "Han har brukt a-porten som kontor" - er a-porten et helt bestemt sted? Ville i så fall kanskje hatt stor A, hvis dette brukes som et egennavn. - "5år", "murbygget", "St.Mariegate" - se tidligere punkter. - Under "Inspirasjon fra Borregaard" - skal det være mellomrom mellom overskrift og avsnitt? - "5 generasjoner" - tallord med bokstaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå