Gå til innhold

Arkene fra printeren kommer ikke i riktig rekkefølge

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en canon MG6600 som dessverre skriver ut arkene i hulter og bulter.

Det er altså ikke selve skrivingen, men hvordan arkene legges sammen etterpå.

Finnes det noe som man kan kjøpt slik at arkene blir liggende i riktig rekkefølge?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det finnes et system på rekkefølgen.

Dvs ark nummer 10 skrives ut før ark nummer 9, ark nummer 9 skriver ut før ark nummer 8 osv.

Dette gjeder utskrifter som inneholder ca 7+ sider.

Med hulter til bulter så mener jeg at arkene bare flyter utover etter at de er skrevet ut.

Håper dette var bedre forklart fra min side :).

Lenke til kommentar

Sjekk innstillingene for utskrift. Der kan det være ett valg for hvilken rekkefølge arkene skal skrives ut.

Når det gjelder at de bare flyter utover så skal det være plastikkdeksel/skuff som fanger opp utskriftene etter at de er skrevet ut. Av og til er dette noe som må åpnes eller vippes ut. Alternativt så har du mistet eller kastet det over tid, og da har man en utfordring :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekk innstillingene for utskrift. Der kan det være ett valg for hvilken rekkefølge arkene skal skrives ut.

Når det gjelder at de bare flyter utover så skal det være plastikkdeksel/skuff som fanger opp utskriftene etter at de er skrevet ut. Av og til er dette noe som må åpnes eller vippes ut. Alternativt så har du mistet eller kastet det over tid, og da har man en utfordring :)

Takk :)

Lenke til kommentar

Løste seg nå.

Nytt spørsmål: gjelder samme canon mg 6600 printeren.

Det kommer feil farger ut fra printeren mao hver gang jeg printer ut noe blått så kommer fargen rosa.

Hvordan kan jeg få printeren til å printe riktige farger igjen?

Har prøvd å både bytte alle blekkpatronene og å restarte printeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...