Btbw Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hei, jeg har angst for telefonen. Vet ikke hva jeg skal gjøre med den. Noen som har det lignende? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ja, jeg tar aldri telefonen når jeg ikke vet hvem som ringer. Tar du ikke telefonen i det hele tatt når noen ringer så er det jo litt verre Blir som all annen sosial trening kan jeg tenke meg, bare press deg til å ta telefonen. Få noen til å ringe deg daglig så du blir litt vant med det innenfor "komfortsonen" din 2 Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Hørt at følgende fungerte for en annen: Prøv å relater til en tidligere situasjon hvor noen har ringt også var du redd. I den situasjonen så skjedde det ikke noe skummelt. Si tildegselv at det er helt urrasjonelt for å bli redd for en telefon. Endret 17. september 2015 av Kiiips 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Eg tar heller aldri telefonen når eg ikke vet hvem som ringer... Vet ikke hvorfor, er jo ikke som om den i andre enden kan komme gjennom telefonen og ta deg, men likevel. 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hvorfor ikke? Hva er logikken bak denne frykten for å ta telefonen? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Vel, har de mobilnummeret ditt så kan de jo sende deg en sms om det er noe viktig. Det vet de godt. Men vil anbefale deg å ha en app som slår opp nummeret slik at du vet hvem det er registrert på (hvis det er registrert). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå