AfterGlow Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 «SNOOZ» skal gi deg en god natts søvn ved hjelp av viftelyd.Denne søvnmaskinen er blitt en braksuksess på Kickstarter Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Merkelige vifteblader som beveger seg mot retningen vifta går, mens den går! Lenke til kommentar
G Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Enklere: Sett PC'en inn i soverommet. Da har jeg en god forklaringsmodell for hvorfor jeg blir litt søvning av noen timer bak PC'en Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Merkelige vifteblader som beveger seg mot retningen vifta går, mens den går! Hvordan kom du frem til dette utsagnet?... Ser da helt korrekt ut for meg, og viften er formet som innsuget på en turbo, fyi.. 1 Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Sett en projektor på soverommet! Viftestøyen fra en slik er helt optimal for å sovne superfort. Gjelder hvertfall for meg... Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Merkelige vifteblader som beveger seg mot retningen vifta går, mens den går! Hvordan kom du frem til dette utsagnet?... Ser da helt korrekt ut for meg, og viften er formet som innsuget på en turbo, fyi.. I utg.punktet ser den grei ut, men sjekk den lille filmsnutten som visualiserer at vifta går rundt. Følg øvre del av bladene, så ser du... Lenke til kommentar
vegardj Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Det bør kanskje nevnes at et selskap som heter Marpac har laget en helt lik maskin i over 50 år, hvis man ikke orker å vente på denne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Merkelige vifteblader som beveger seg mot retningen vifta går, mens den går! Hvordan kom du frem til dette utsagnet?... Ser da helt korrekt ut for meg, og viften er formet som innsuget på en turbo, fyi.. I utg.punktet ser den grei ut, men sjekk den lille filmsnutten som visualiserer at vifta går rundt. Følg øvre del av bladene, så ser du... Viftebladene skal "dra inn" luft i toppen og kaste den ut nede. Viftebladene er forma sånn for at dette skal bli mogleg. Øverst på bladene er dei forma sånn at dei skal skyve lufta nedover og ut på sidene. Dette fører til at det blir dratt ned ny luft gjennom toppen av enheten. Her er ein animasjon frå ei vifte som opererer med det same prinsippet (37 sekunder inn). Endret 17. september 2015 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg skjønner ikke dette. Vil ikke folk ha det stille når de skal sove? 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg skjønner ikke dette. Vil ikke folk ha det stille når de skal sove? Jeg sovner iallefall lettere med MacBook Air stående og dure litt ved siden av på puta Lenke til kommentar
snufte Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg skjønner ikke dette. Vil ikke folk ha det stille når de skal sove? Det er jo derfor den er laget. Hvis det er mye støy, så skjermer den over det. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Atter noe Kickstarter svindel. "proprietary fan"? Seriøst? Hvilken 3d tegning av en kompressor/turbolader er den rappet fra? Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Utrolig mye rart som får oppnådd innsamlingsmålene på Kickstarter. Ting man aldri hadde tenkt det fantes særlig marked for. Men igjen det er mange folk i verden og man trenger ikke alltid finne på noe som appellerer til absolutt alle for at det skal være lønnsomt. Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Et par støykansellerende hodetelefoner et mye bedre valg? du kan fortsatt spille av hva slags innsovningsmusikk / støy du måtte ønske. Pluss, du kan kjøpe disse i dag. Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Det finnes vel apper som gjør omtrent samme nytten og er gratis, f.eks. White Noise eller Sleep Pillow til ipad. Endret 17. september 2015 av 13:18 Lenke til kommentar
-POSWZABF Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Tror dette må være noe av det dummeste æ har sett. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Heilt unødvendig ting. Roe ned tankane er den beste måten å få sove på. Lenke til kommentar
vegardj Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Her er en artikkel fra Popular Science som forklarer tankemåten og vitenskapen bak hvit støy som søvnhjelp. Så vidt jeg har forstått så oppleves lyden fra slike støymaskiner med vifte (som ikke er en ny oppfinnelse) som mer behagelig enn vanlig datagenerert støy. Det har vel aldri kommet behagelig lyd ut av en mobilhøyttaler uansett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Merkelige vifteblader som beveger seg mot retningen vifta går, mens den går!Hvordan kom du frem til dette utsagnet?...Ser da helt korrekt ut for meg, og viften er formet som innsuget på en turbo, fyi.. I utg.punktet ser den grei ut, men sjekk den lille filmsnutten som visualiserer at vifta går rundt. Følg øvre del av bladene, så ser du... Det er en " Optisk illusjon"om jeg har forstått deg riktig. Kurven på bladene er lettere å se fra siden enn fra front. Mulig jeg har misforstått deg, men det var det eneste jeg klarte å trekke utifra utsagnet/illustrasjonsbilde/videoen Lenke til kommentar
TaskenspiIler Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Merkelige vifteblader som beveger seg mot retningen vifta går, mens den går!Hvordan kom du frem til dette utsagnet?...Ser da helt korrekt ut for meg, og viften er formet som innsuget på en turbo, fyi.. I utg.punktet ser den grei ut, men sjekk den lille filmsnutten som visualiserer at vifta går rundt. Følg øvre del av bladene, så ser du... Skjønner ikke hva du mener. Animasjonen ser grei ut spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå