erot71 Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei igjen, har stadig probl. med mitt skjermkort: Siluro GF 3 Ti200. Probl. er : Når jeg f.eks scroller sider på internett blir linjer hakkete, deler av linjene blir forsinket noen tiendeler(eller mindere) Blinker kanskje litt også. Samme gjelder i spill, det gjelder i grunn på alt jeg gjør på PC. Jeg bruker driverene som fulgte med, har prøvd en del andre også, helt likt hele tiden. Har prøvd å legge inn 4in1, hjelper ikke, har stilt på alle egenskaper på kortet.... Nå har jeg prøvd å legge inn XP på nytt, KUN lagt inn driverene som fulgte med kortet, INGENTING annet, alt er som det var(det er likt) Hva skal jeg gjøre, kan det være BIOS, må jeg legge den inn på nytt(FLASHE)? Har dette : ABIT kt7A, xp1600+ 512 SDram win xp Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Synes det er synd at du ikke skal få noe hjelp på dette, men jeg kan ikke hjelpe stort. Hvis det er til noe trøst, kan jeg si at mitt nye gf3ti200 lager litt flimmer på enkelte 3d programmer. Faktisk nesten alle 3dprogrammer, men man ser det ikke ofte. Er du sikker på at det har noe med kortet ditt å gjøre? Har du en gammel skjerm? Min gamle skjerm (jeg bruker den ikke) flimere så mye at det omtrent ikke er mulig å jobbe på den. Jeg oppfordrer alle som har kjennskap til problemet om å hjelpe denne stakkars sjel. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Takk ! Jo, skjermen er litt gammel, men den fungerer bra med mitt andre kort GF2 mx. Men prøver nå å legge inn win2000, så vi får se hvordan det går ! Men takk får støtte ! Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Joa. Sorry, mac for at jeg ikke kunne hjelpe stort. Vi får håpe at noen andre har samme problem, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå