sinnaelgen Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 hva med måten skriveren er konstruert på ?Og hvordan de har konstruert skriveren er et forretningsvalg. jeg skrev jo at det var en dårlig konstruksjon Lenke til kommentar
TheAmmoniacal Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Denne videoen er jo bare tull, jeg bryr meg ikke om hva programvaren sier om blekknivået, men om den fortsatt kan skrive ut. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hva med når programmvaren ikke lar deg skrive ut fordi den påstår at det er tomt selv om det ikke er det eller at den ikke lar deg foreta dyserens eller alignement når nivået er lavt? Bryr du deg da? 1 Lenke til kommentar
Netfrog Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Min erfaring er at Epson blekkpatroner (og sannsynligvis patroner fra andre produsenter også) må være programmert til å gå ut på dato og/eller være programmert til å lyve og si at de er tomme når de i virkeligheten ikke er tomme i det hele tatt. Man betaler rundt 16 000 kr literen for blekk bare for å oppleve at patronene går tomme usannsynlig raskt, selv ved marginal bruk av printeren. Og selv om man ikke bruker printeren vil patronene slutte å fungere. Dette er åpenbart planned obsolescence, med andre ord reint bedrageri og svindel. Tror jeg går for CISS (Continous Ink Supply System) istedet. Sammenligning her: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå